“Genieten aan de strandboulevard in een historische omgeving! ”
Beoordeling van Strandhalle Binz

Strandhalle Binz
Geclassificeerd als nr. 7 van 76 Restaurants in Ostseebad Binz
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geen saaie schnitzels maar klassieke gerechten met een creative twist. Het restaurant is gevestigd in een historisch pand (kerk?) aan het strand.

Datum van bezoek: juli 2020

18 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassieke plek waar je Duits kunt eten. Merkwaardig gerecht geprobeerd, kalfsvlees met haring tartaar. Bleek toch lekker. Mooie plek buiten. Goeie bediening.

Datum van bezoek: juni 2020
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het heeft altijd een wat typische kaart maar er zit altijd wat lekkers bij. Voor ons vaste prik als we in Binz zijn en super gastvrij.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juni 2019 beoordeeld

Een gezellige, mooie zaak. Echter laat de vriendelijkheid van de bediening te wensen over. Er kan geen lachje vanaf. De prijs-kwaliteitverhouding vonden wij ook niet goed. 23.50 voor een schnitzel, frites en komkommer.
Kortom er zijn restaurants waar de prijs klopt en je je welkom voelt!

Datum van bezoek: juni 2019
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke en gezellige locatie met mooie oude details in het interieur. Smaakvol visgerecht gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Strandhalle Binz bekeken, bekeken ook

Ostseebad Binz, Rugen Island

In Strandhalle Binz geweest? Deel je ervaringen!