Gratis annuleren tot 13/08/22
PricelineUS$ 85
TravelocityUS$ 81
TripadvisorUS$ 81
Beoordeeld op 16 november 2019

Geen enkele negatieve opmerking. Eten Super, kamers schitterend. Personeel en netheid prachtig.
Ik vroeg een extraatje voor de verjaardag van mijn man. De kamer was versierd met vlaggetjes.
Een dikke aanrader!!!!

Datum van verblijf: november 2019
mercurelilleaeroport, Front Office Manager van Hotel Mercure Lille Aéroport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

Dear,

We thank you very much for your comment, which we are very pleased to hear.
We are pleased that you enjoyed your stay with us.

We look forward to seeing you soon

Best regards

Jeremy

Beoordeeld op 20 augustus 2019

Voor mijn werk een nacht in het Mercure gezeten in Lesquin vlakbij het vliegveld. Men was op dat moment het hotel aan het renoveren dus er waren diverse delen afgesloten. Bij de receptie vind men Engels nog steeds best moeilijk en het ontbijt en diner waren matig qua hoeveelheid en kwaliteit.
In de gang waar mijn ruime hotelkamer zat waren ook de rookkamers, dit zijn kamers waar de bezoekers mogen roken en de sigaretten lucht onder de deuren door komt. Gelukkig was dit niet te ruiken op mijn kamer.
Waarom dan een gemiddelde beoordeling? Collega's van mij pakken regelmatig de omringende hotels op de luchthaven, deze zijn helaas nog slechter.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
mercurelilleaeroport, 1er de reception van Hotel Mercure Lille Aéroport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Dear Matig,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Lille Aeroport. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,
Freddy

Beoordeeld op 10 juli 2019

De hotelkamer was schoon en compleet ingericht. Ruime gratis parkeergelegenheid.Het zenderpakket op de televisie was gericht op Franstaligen. Niet van deze tijd .De drankjes in de bar waren duur. Het ontbijt was gemiddeld en daardoor duur [15 euro per persoon] Het is een een half uur fietsen naar Lille centrum. Je kan niet zonder GPS

Datum van verblijf: juni 2019
mercurelilleaeroport, 1er de reception van Hotel Mercure Lille Aéroport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Dear John,

We are very sorry you meet some problems during your stay.
We are going to check with the person why that's happen.
Please accept all our apologies.

Best regards,
Freddy
1er de reception

Beoordeeld op 4 januari 2019

Wanneer je als 50+ een plaats zoekt om nog te dansen zoals in onze jonge jaren, dan is dit de plaats ! Hotel Mercure in Lille Lesquin geeft nog elke zaterdagavond een dansavond, doch nu wens ik te praten over hun eindejaars feest ! Dit was gewoonweg TOP !!!!! Er waren rond de 900 mensen op het feest. Het eten was heel lekker en voldoende, net zoals de drank. De Discobar kende zijn stiel voor 110% !! De dansvloer was steeds bezet, voor alle dansen, van Chacha , tot Bamba, tot Swing en Rock and Roll en Disco en Slows !! Gewoonweg voor elk wat wils !!!
Het speciale arrangement dat ze aanboden was fantastisch, 92€ /pers voor het feest + 62€ voor de overnachting en 9€/pers voor het ontbijt. ZEKER voor herhaling vatbaar !!

Kamertip: wanneer de ramen dicht zijn, hoort men geen geluiden van buiten !
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Dit was de 2e keer dat we hier overnachtten. De kamer wordt weer erg warm 's nachts. Het ontbijt is ok, maar erg basic (veel voorverpakte spullen, weinig vers). Het hotel was in een opknapfase, stinkende verf in gangen etc. Restaurant was vorige keer in gedateerde stijl, maar dit had wel wat! Nu alles in pasteltinten en met "gezellige woorden". Hier en daar een dimmer op de verlichting zou niet misstaan. Vermijdt het restaurant! Duur en slecht eten en bediening.

Datum van verblijf: december 2018