Novotel
Expedia.comUS$ 144
Hotels.comUS$ 144
PricelineUS$ 139
Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier geslapen op weg naar Frankrijk (Parijs) en daarvoor leent dit hotel zich erg goed. Met een extra bed en babybed was de kamer vol, maar niet overvol. Goed diner (via internet een uitstekende aanbieding voor een menu - wel even op de mogelijkheden wijzen) en zeer uitgebreid ontbijt. Voor de kinderen is er veel te doen met een zwembad en speelplaats. Tevens heel dicht bij de Tesla Supercharger (er rechtsaf bij de ingang).

Datum van verblijf: juni 2018
Godefroid_Gillis, Directeur général van Novotel Lille Aéroport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Dear Guest,

We thank you for your kind comment,

You are welcome anytime, either to spend the night and enjoy the moment with us, or even just to charge the Tesla and grab a coffee while the car is getting battery !

See you soon at the Novotel Lille Airport !

The reception team

Beoordeeld op 15 november 2017

Wij verbleven in dit hotel op 11 november 2017. De ingang was lastig te vinden in het donker, ook al omdat hij half was afgezet.
Het personeel was vriendelijk en wij mochten in de bar dineren omdat in het restaurant een groot diner plaats had. De bediening was uitstekend.
De kamers waren een moderne versie van Novotel kamers.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel uit de Novotelketen! Meerdere bezocht, maar deze is echt een verschil. Zeer vriendelijk personeel, zeer gastvrij. Nette, schone kamer met goede bedden. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Gebruik gemaakt van de shuttelservice naar het vliegveld, zowel op de heen als de terugreis, welke perfect geregeld was. Auto kon blijven staan op de parking aldaar.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Sinds juli verblijf ik regelmatig in dit hotel voor business. Het heeft gratis snel internet, een prima bar en een goede selectie roomservice menus. Het personeel is uiterst correct. Prima hotel voor de zakelijke reiziget

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 december 2016 via mobiele applicatie

Novotel lesquin is gunstig gelegen hotel voor meerdaags bezoek in Lille .
Ruime kamers, vriendelijk personeel...
Restaurant niet top maar ook niet slecht. Ontbijt is gewoon Ok.

Op slechts 10 minuten van centrum met auto.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken