“Goede plek”
Beoordeling van Groot Geluk

Groot Geluk
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Aaigem
Beschrijving: Ik heb maar 1 doel bij Uw bezoek en dat is dat U minstens even gelukkig buitengaat als dat U gekomen bent. Maar het liefst van al zou ik willen dat U gelukkiger buitengaat. Bij ons is er voor elk wat wils. Hebt U zin in een echte zonde, dan is dat mogelijk. Heb U zin in iets zoets zonder dat U zich daar schuldig over moet voelen, dan zit je hier goed. Hebt U een intolerantie of een allergie, dan kunnen we U ook verder helpen. Er is maar 1 ding dat we niet willen zijn, en dat is 'perfect'. Perfectie maakt ziek. Bovendien is perfectie onbereikbaar en het streven ernaar is mijns inziens nutteloos. We gaan wel volop voor gezellig, aangenaam en lekker. Dus vergeef mij indien er gruis onder het koffie-apparaat ligt, indien ik koffievlekken op mijn schoenen heb, of indien mijn tenue een beetje besmeurd is met meringue, bloem, banketbakkerscrème, etc. Wat U op Uw bord krijgt is met liefde en zorg gemaakt. Dreigt U toch minder gelukkig de deur uit te stappen, spreek me dan alstublieft aan, ik zal mijn best doen om U verder te helpen. Ik wens U een prettig verblijf en (hopelijk) instant geluk.
20 mei 2018 beoordeeld

Goede plek om even te stoppen tijdens/na de wandeling in het natuurlandschap den Dotter. Het was vrij druk toen we arriveerden er en was enkel één plekje binnen vrij. We waren met de hond en dan zitten we liever op het terras...De ober gaf onmiddellijk aan wanneer er buiten een plekje vrij was. We waren zelf nog niet helemaal geïnstalleerd en het bakje water voor de hond werd spontaan aangeboden. Fijn! Lekker Machiatto en Chai Latte. Aan de prijzige kant. Het was geen moment voor een taartje maar ook deze zagen er wel goed uit! We zullen nog een keertje terug moeten om dit uit te testen ...

19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Trage bediening, povere gastvrijheid. Jammer want de locatie is prachtig! Mooie renovatie en aangenaam kader.

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange zoektocht naar pannenkoeken op kerstavond toch via Google bij groot geluk gekomen. Was wel ff zoeken maar bij het binnenkomen was het toppie! Leuke locatie. Gezellig interieur. Vriendelijk personeel. Zalige chocolademelk en overheerlijke pannenkoeken. Niet te dun en ook niet te dik! Net zoals het hoort. Lekker van smaak. Niet zoals ik gewend ben maar zeker voor herhaling vatbaar. Er ontbrak 1 ding en dat was de afwerking. Een beetje poedersuiker had de perfecte afwerking geweest voor het oog. Een vleugje poedersuiker maakt een pannenkoek zoveel meer aantrekkelijker. Slagroom was jammie!!! Pure verse opgeklopte room! THE max vind ik dat. Tipje : laat de suikerboontjes achterwege en maak de portie slagroom ietsje groter. Heb echt zuinig moeten wezen. Ik keer zeker terug. Evt vraag ik dubbele portie slagroom :-)

Chiel V, Eigenaar van Groot Geluk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2017

Dankjewel voor de mooie en positieve beoordeling! We zullen er alles aan doen om je volgende bezoekje nog prettiger te maken!

Verder wensen we jou en jouw dierbaren een geweldig 2018 vol lekkere pannenkoeken!

Groetjes!

14 februari 2017 beoordeeld

We zaten op het terras omwille van vuile fietskledij,alhoewel binnen geen probleem zou geweest zijn,vriendelijke bediening en lekkere koffie en taart
dus wordt er gereserveerd voor een ontbijt nu zaterdag!

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie stopplaats voor een pannenkoek, een stukje taart en een koffie in het landelijke Aaigem.

Een pannenkoek eet je hier voor 2,75€-3,75€.
Vers gebakken zoals vroeger en heerlijk van smaak.

De Warme Chocomelk en Latte waren niet slecht maar mochten zeker warmer zijn. De zaak draait bijna volledig op jobstudenten die nog niet volledig ingewerkt waren. Die had zijn weerslag op de service, we kregen onze drank pas 10 minuten na onze pannenkoeken door de chaos achter de toog. Niemand, behalve de zaakvoerders leek om te kunnen met de kassa waardoor zelfs betalen een uitdaging was voor het zaalpersoneel. Maar we gaan ervan uit dat dit weggaat van zodra het personeel ingewerkt is.

Zeker een adresje om op een zondagnamiddag te bezoeken.

Reizigers die Groot Geluk bekeken, bekeken ook

Herzele, Oost-Vlaanderen
Kerksken, Oost-Vlaanderen

Herzele, Oost-Vlaanderen
Steenhuize, Oost-Vlaanderen

In Groot Geluk geweest? Deel je ervaringen!