“Perfect”
Beoordeling van Morans Oyster Cottage

Morans Oyster Cottage
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Kilcolgan
Keukens: Iers, Vis en zeevruchten, Bar
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via tripadvisor en we hebben er zeker geen spijt van. Super lekker en vriendelijke bediening. Mooi uitzicht op de rivier.

25 maart 2018 beoordeeld

We hadden voor dit restaurant gekozen vanwege de positieve beoordelingen op tripadvisor. In onze optiek helemaal terecht. Mooi oud pand, knus en smaakvol ingericht. Wij waren hier op een zondagavond en het restaurant zat helemaal vol. Dus blij dat we gereserveerd hadden. Relaxte sfeer. We begonnen met een bordje warme, gegratineerde oesters en daarna vissoep. Echt lekker. Vervolgens zalm met aardappelpuree en groenten. Eenvoudig, maar goed klaargemaakt. Hadden helaas geen plek meer voor een toetje.
Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader.

4 november 2017 beoordeeld

Als je opzoek bent naar lekker eten in een gezellige informele sfeer dan is dit the place to be. Vooral de schaaldier gerechten zijn fantastisch.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gelukkig vooraf gereserveerd, want het restaurant was volledig volgeboekt. Prachtige locatie aan een baai en gevestigd in een authentieke cottage. Zeer vriendelijke en efficiente bediening. Natuurlijk kom je hier voor de bekende locale oesters, en die waren ook geweldig: onze lekkerste ooit! Dus nog een tweede dozijn besteld. Ook de chowder was heerlijk, net als de fish 'n chips (al had de frites krokanter mogen zijn) en de krabscharen in knoflook boter. Een heerlijke fles koele Rueda erbij: volmaakt! Lekkere huisgemaakte warme apple crumble toe. Organisatie loopt vlekkeloos onder leiding van een perfecte gastheer/ manager, die ook nog tijd maakt voor een praatje. Zeer gezellige sfeer, gasten hebben zichbaar plezier en zitten net als wij heerlijk te genieten. Absolute aanrader. Ca 20 minuten rijden vanuit centrum Galway en parkeren voor de deur.

4 juni 2013 beoordeeld

Specialiteiten: oesters, kreeft, seafood, ... alles wat lekker Iers is.
We waren met een groep van 30 personen en zeer snel en efficiënt bediend. De kwaliteit van het eten is zeer goed en de verhouding met de prijs is redelijk. Het personeel is uiterst vriendelijk en steeds bereid om in te gaan op "speciallekes".

• Sfeer

Reizigers die Morans Oyster Cottage bekeken, bekeken ook

In Morans Oyster Cottage geweest? Deel je ervaringen!