Beoordeeld op 19 maart 2020

Heel lieve en correcte gastvrouw. Het ontbijt was meer dan compleet en heerlijk. Prijs kwaliteit super. Bedden lagen prima. Kamer zeer netjes en alles aanwezig. Er waren zelf ritual zeepjes in de badkamer aanwezig.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 12 maart 2020

Ik was eerder dan gepland op de locatie. Maar werd heel fijn welkom geheten en naar de kamer gebracht die ik gereserveerd had! Deze mooie nette kamer voelde aan als een gezellig thuis! Het ontbijt was royaal gezond en erg lekker!

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 februari 2020

Vriendelijke mensen en ruime propere kamers. Ook een zeer ruime badkamer. De b&b is zeer landelijk gelegen wat zorgt voor de nodige rust. Een mooi uitgebreid ontbijt met voor iedereen wat wils. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 31 december 2019

Zeer mooie en gezellige kamer en zeer uitgebreid en lekker ontbijt, wij kregen zelfs verassend bubbels aangeboden gekregen! Hondvriendelijk! De gastvrouw was zeer attent en gaf een goede restaurant tip.

Kamertip: Blauwe bes ( incl.sauna😉)
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 21 november 2019

fijne ontvangst, ruime parking, nette comfortabele kamer, rustig gelegen, makkelijk te bereiken, verzorgd en uitgebreid ontbijt, vriendelijke gastvrouw, zelfs inchecken buiten de voorziene uren was geen probleem.

Datum van verblijf: november 2019