“Zeer lekker en dito kindvriendelijk”
Beoordeling van Macarel Ter Lepelem

Macarel Ter Lepelem
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Vlissegem
Keukens: Belgisch
21 maart 2020 beoordeeld

Na Sea Life Centre Blankenberge hier voor de tweede keer komen eten wegens grote meevaller de eerste maal :) Dikke aanrader: het vispannetje.De steaks zagen er ook erg smakelijk uit en dit konden de tafelgenoten enkel bevestigen.Fijne,uitnodigende speelhoek voor (jonge) kinderen die er zich geen seconde vervelen.Dikke duim!

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goede bediening, en zelfs zeer snel...aanrader is de vissersboot, konijn met pruimen en de garnaalkroketten vielen ook in de smaak. Het nagerecht :tiramisu overheerlijk...een echte aanrader om eventjes terug het binnenland in te rijden om prijs-kwaliteit te eten

Datum van bezoek: februari 2020
7 september 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Lekkere gerechten (vooral de scampi). Desserts (zelfgemaakt ijs) zijn zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reserveren toch nog een tafel kunnen krijgen bij restaurant Macarel ter Lepelgem ,
Vlotte en vriendelijke bedienieng . De Foie gras is super lekker en de varkenswangetjes zijn ook lekker . Prijs kwaleteit zeker inorde . Gewoon maar lekker zonder veel tralala .
We hebben nu al meermaals geweest en keer op keer alles inorde !!! Tot binnenkort . Fam Vermeulen

Datum van bezoek: februari 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij stopten hier geregeld, wafels, ijscreme, en hun zelfgemaakte garnaalkroketten. Maar deze zijn jammer genoeg gewijzigd naar ondermaatse diepvries kroketten. Als je 19 euro betaald voor 3 kroketten en nog een supplement van 2 euro voor frietjes zou dit toch van betere kwaliteit mogen zijn! De kroketten smaakten verschrikkelijk, het potje sla die erbij geserveerd werd was volgens mij van de dag voordien. Zachte tomaten en bruin gekleurde sla. Wij zullen nog eens denken voor we hier stoppen.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Macarel Ter Lepelem bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
Vlissegem, West-Vlaanderen

In Macarel Ter Lepelem geweest? Deel je ervaringen!