Beoordeeld op 16 januari 2020

In het dorpje Polopos hadden we ons verblijf en we zijn twee keer hier komen eten. Restaurant van twee broers. Erg vriendelijk jongens die verschillende talen spreken. Ook een beetje Nederlands. Heerlijke gerechten voor een goede prijs.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 28 september 2019

Wij hebben hier overnacht, gedineerd en ontbeten. Gezellig terras met een mix van de lokale bewoners van Polopos en de ‘bekende’ Nederlanders via het programma van RTL4.
Er was niets op aan te merken, alles was perfect. De eigenaren Pedro en Miguel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

In het pittoreske Polopos vonden wij dit juweeltje, een gouden locatie met een diamanten uitzicht. Zeer vriendelijk personeel dat al uw vragen met liefde verantwoord. Het hotel voldoet aan de verwachtingen

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 mei 2017

De locatie is geweldig, in een klein dorpje, boven op een berg, met uitzicht op de weinig bebouwde bergen en de Middellandse Zee.
Bedden zijn in vergelijking met veel bedden in Spaanse hotels comfortabel en lang.
De weg vanaf Mamola is inmiddels opnieuw geasfalteerd en wordt beveiligd met vangrails, strand is dichtbij zoals ook de Sierra Nevada en andere natuurgebieden.
Eten en drinken wordt vers en van/met streekproducten gemaakt, tapa's, ontbijt,diner, alles wordt met zorg en liefde door de (Nederlandse) gastheren bereid en gepresenteerd. Ook vegetarische en veganistische gerechten op verzoek.
Kamers zijn bijzonder ingericht, helaas op dit moment nog maar 2, dus boek op tijd.
Een bijzondere plek, bijzondere mensen en de zorg, warmte en gezelligheid is weldadig. In het restaurant/cafe komen ook locale bewoners die zich er ook 'thuis' voelen. Kortom, echt een aanrader.

Kamertip: Heb inmiddels in beide kamers gelogeerd, allebei top.
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 mei 2017

De ontvangst was zeer gastvrij. Op het terras hebben we genoten van sangria en het fantastische uitzicht op zee.

We hebben daarna heerlijk gegeten. De slaapkamers waren luxueus en smaakvol ingericht met weer dat fantastische uitzicht.

Kortom je kunt wel zeggen dat je daar hoog in de bergen werkelijk het gevoel kreeg wat dichter bij de hemel te zijn :).

Bedankt Ivo en Koen voor de gastvrijheid , groetjes van Theo, Jacqueline en Katie.

Datum van verblijf: mei 2017