Gratis annuleren tot 21/05/21
ZenHotels.com
Expedia.com87 US$
CheapTickets87 US$
Beoordeeld op 16 januari 2019

mooie grote kamer met balkon, prima bedden, prima linnengoed
keuken voorzien van waterkoker en broodrooster
ruime douche
centrale ligging, veel eetgelegenheden in de directe omgeving
zwembadje op het terrein

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 december 2017 via mobiele applicatie

Op onze rondreis gebruikten we dit hotel als uitvalsbasis voor Abel Tasman National Park (dat overigens nog een uur rijden hier vandaan is). Prima motel met als belangrijkste voordeel dat alles lekker ruim is opgezet. Grote kamer (7x4 ongeveer), ruime aparte keuken en mooie douche. Minpuntje was wel het gebrek aan airco en de kamers waren flink warm. In de buurt zitten nog leuke restaurants waarvan vooral Smugglers een aanrader is.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 maart 2021

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 7 maart 2021

Kamertip: We liked the room upstairs with a view , it was amazing .
Datum van verblijf: maart 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken