Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een supergoed hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een superior room geboekt en dit was een heel grote kamer met zithoek. Op de kamer was een nespresso toestel aanwezig. De badkamer was heel groot met een regendouche. Het ontbijt was dik in orde. Het hotel ligt op loopafstand van de luchthaven en met de metro ben je in 10 minuten in het centrum. Dit hotel is gewoonweg een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 december 2016

Prima hotel in nabjheid vliegveld van Copenhagen. Ligt er ongeveer een kilometer vandaan en heeft een shutte service. Goede bedden maar erg warm. Er wordt overigens een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 11 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooie inkomhall, goed ontbijt. Kamers zeer sober en wat verouderd, idem dito voor de badkamer. Ligt zeer dicht bij de luchthaven en bij de metro. Via de metro is de stad ook vlot bereikbaar. In de buurt enkele resto's, verder weinig te beleven.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 september 2016

Frees shuttle service is leuk als je tussen 8-10 aankomt of landt. Afstand is net te ver om te lopen en te kort voor een taxi. Taxichauffeurs nemen je namelijk niet altijd mee. Kamers zijn klein, het bed was erg slecht net als de gordijnen die de kamer niet verduisteren. Internetverbinding was heel goed alleen stonken de kamers erg naar sigarettenrook en de badkamer was niet erg schoon.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 31 augustus 2016

Twee nachtjes in Kastrup, op loopafstand (of één halte met de Kopenhagense Metro) dichtbij het internationale vliegveld van Kopenhagen. De kamers zijn klein maar prima. Het ontbijtbuffet is ronduit goed. Ik heb weinig hotels gezien waar het in- en uitchecken zo efficiënt en vriendelijk verloopt.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
QAHotelDan, Manager van Quality Airport Hotel Dan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2016

Thank you for staying with us. We work hard every day to make our guests happy so we appreciate your feedback

Best regards,

Charlotte Toft