“Je krijgt niet wat de menukaart aangeeft!”
Beoordeling van De Slotplaats

De Slotplaats
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Bakkeveen
7 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gebouw maar binnen slechte akoestiek, met veel drukte kan je geen behoorlijk gesprek meer voeren. Op de kaart staan brioche broodjes alleen krijg je een pistolet! Wel vers maar geen brioche! Dat is zacht beetje gezoet brood. Als ik daar een opmerking over maak krijg ik te horen dat dit toch echt de brioche broodjes zijn die wij besteld hebben…..ik raad de keuken aan om eens in een kookboek te kijken.
De gepocheerde eieren waren bij ons allen hard….geen lopende dooier. Qua smaak waren de gerechten oke en er wordt wel met verse producten gewerkt.

Datum van bezoek: november 2021

31 oktober 2021 beoordeeld

De slotplaats is een prachtig historische pand met een restaurant met een verfijnde keuken. Alle smaken op elkaar afgestemd. Een heerlijk verrassing menu. En bij de koffie heerlijke home made lekkernijen.
Alles was vers en lokaal. Bij een vier gangen menu krijg je een paler aan heerlijke hapjes. De porties waren niet groot maar voor een normale eter groot genoeg. Voor een grote eter misschien wat aan de karige kant. Een tip met wat brood op tafel zou dat al zijn opgelost.

Datum van bezoek: oktober 2021
23 oktober 2021 beoordeeld

In deze tijd vind ik het NIET kunnen dat je corona qr code bewust niet gecontroleerd wordt. Er was wel redelijk afstand tussen de gasten, maar niet tussen jeugdige (ongevaccineerde?) medewerkers. Bediening was aardig, eten was aardig (lauwe soep, sufgekookte groenten in de pokebowl). Goede wijn, maar alles te duur in verhouding. Wij komen alleen terug om te wandelen in de prachtige omgeving.

Datum van bezoek: oktober 2021
30 september 2021 beoordeeld

We hebben er zeer goed gegeten!
En we zijn heel goed te woord gestaan!
Heerlijk en mooi restaurant.
Tip: Ga hier lekker eten.....

Datum van bezoek: september 2021
2 september 2021 beoordeeld

De gerechten zien er als kunstwerken uit. Echt leuke originele gerechten met ontzettend veel smaak. Heerlijk bijpassende wijn. Prijs past bij wat je krijgt aan kwaliteit. Kindermenu werd lekker opgepeuzeld door zoontje van 2. Al met al top.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die De Slotplaats bekeken, bekeken ook

In De Slotplaats geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.