“Concept sluit niet aan op de doelgroep”
Beoordeling van De Slotplaats

De Slotplaats
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Bakkeveen
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De Slotplaats bevindt zich in een prachtig pand op een even zo mooie plek. We maakten vandaag een flinke wandeling door het gebied en sloten af in het sfeervolle restaurant. De menukaart is verrassend. Prima als je eens van wat anders houdt. In de 'tuin' van het restaurant bevindt zich een Oerrrspeelplaats, ofwel lekker ravotten voor de kinderen. Je verwacht dan ook een kaart die op de doelgroep gezinnen aansluit. Een zeewierburger of gestoofde bieten is dan toch wat anders. Wij bestelden een proeverij van zoetigheden. Lekker, maar extreem kleine porties voor een zeer forse prijs: een brownie ter grootte van een suikerklontje, idem voor de nougat. Alleen een madeleine en een scone waren van normale proporties. Jammer, want de plek biedt zoveel potentie.

17 augustus 2021 beoordeeld

Lunch vanmiddag, met een bejaarde dame die als drankje om een jus d'orange vroeg. Antwoord "hebben we niet" want het staat niet op de kaart!! Op mijn opmerking dat dit toch wel een beetje vreemd was werd er gereageerd dat het iets te maken had met invliegen, lastig en dus niet voorradig? Dan de lunch kaart, tja als niet brood eter lastig iets te vinden? De enige soep op de kaart bleek erwtensoep met zoute haring te zijn.....................dat was pech niet mijn ding. Bejaarde dame wilde wel een tosti, maar er staat alleen een kindertosti op de kaart dus nee dat kon niet.Hoe moeilijk kan het zijn? Dan een uitsmijter? Nee staat niet op de kaart, hebben we niet. Al met al een enorme tegenvaller, personeel is vriendelijk en weet het soms ook even niet meer. Voor ons eerste en laatste keer.

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plek, goede prijs. Mooie plek en lekker wandelen in het bos. Topervaring, heerlijk. Kan niet anders zeggen. Super top

1 augustus 2021 beoordeeld

Na een wandeling op in het gebied van Natuurmonumenten als afsluiting koffie en thee met appelgebak bij de Slotplaats. Vriendelijke bediening.
Mooie gelegenheid voor een 'stop'.

Datum van bezoek: juli 2021
18 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vernieuwde Slotplaats die in alle opzichten verbeterd is ! Leuke en interessante kaart, vriendelijk en attent personeel. We hebben heerlijk geluncht in de tuin en komen zeker een keer dineren!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die De Slotplaats bekeken, bekeken ook

In De Slotplaats geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.