“Het is een mooie uitspanning maar ......”
Beoordeling van Auberge De Smockelaer

Auberge De Smockelaer
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Heijenrath
Keukens: Frans
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooie uitspanning maar deze ouwe baas had nooit het horecavak in moeten gaan. Bij de vraag of ik ipv van twee kroketten een kroket kon bestellen was het antwoord....Nee, zijn uitleg...kan het niet veranderen in de computer.
Je mag wel 1 kroket, maar dan betaal je er twee.

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras en vriendelijke bediening. Salade met zalm. Was echt alleen sla met zalm. Voor €16 dus erg karig. Geen uitje, tomaat. Kroketten waren koud maar werden gelukkig vervangen en met excuses. De producten zijn goed maar prijzen zijn niet in verhouding. Veel te duur. Voor gewoon wat drinken is het een prima plek.

Datum van bezoek: juli 2020
19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een groep van 6.
Fantastische black angusburgers en lekkere salades.
De frietjes zijn lekker krokant.
De hangop is een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze mooie auberge is een heerlijke plek met een goede sfeer, lekker eten en ruime kamers in een mooie omgeving. Perfecte uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving per motor, fiets of te voet.

Datum van bezoek: juni 2020
14 juni 2020 beoordeeld

We hebben een super weekend gehad. Het huis leent zich helemaal voor een paar dagen weg met de familie. Voor iedereen genoeg privacy. 2-persoonskamers met goeie bedden en een eigen badkamer. Mooi terras. En allemaal erg schoon. Veel buitenactiviteiten in de omgeving. De auto niet nodig gehad. We hebben kilometers gewandeld en gefietst naar het Geuldal en het Gulpdal. Wat een uitzicht. Heerlijk gegeten en wat een leuke mensen. Het enthousiasme over de producten die op de kaart staan proef je terug aan tafel. Wie je ook tegenkomt. Ze zijn allemaal even vriendelijk en zorgzaam. Meteen weer geboekt voor november, maar dan met vriendinnen. We hebben er zin in.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Auberge De Smockelaer bekeken, bekeken ook

In Auberge De Smockelaer geweest? Deel je ervaringen!