“Goed restaurant”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Noordwelle
Keukens: Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Buiten zitten
Beschrijving: Strand Café DOK is gevestigd op de begane grond van het centrumgebouw van Strandpark De Zeeuwse Kust in Renesse en is een kindvriendelijk restaurant. De sfeervolle locatie biedt vele mogelijkheden in zomer en winter. Je kunt genieten van heerlijke seizoensgebonden producten van de verrassende menukaart, een gezellige borrel bij de openhaard drinken met je gezin of vrienden of een lekkere lunch nuttigen op het zonnige terras in de zomer. De kinderen kunnen zich blijven vermaken in de aangrenzende indoor speeltuin of het zwembad. Bij mooi weer kan iedereen zich uitleven op het houten piraten speelschip, grenzend aan het terras. Ook heeft Strand Café DOK een dakterras, op dit sfeervolle terras heb je uitzicht over de speeltuinen. Het dakterras is met mooi weer geopend vanaf 12.00 uur. Strand Café DOK is iedere dag geopend.
20 augustus 2021 beoordeeld

Prima 2x gegeten in dit restaurant. Compliment voor de bediening, die ondanks personeelstekort, hard werken en vriendelijk blijven. Tip voor iedereen die iets te zeuren heeft.. bedenk dan je bent op vakantie dus waarom die haast....? Ga anders naar de leuke snackbar om de hoek of eet een pizza....

Ga zo door en hou vol!

Datum van bezoek: augustus 2021

20 augustus 2021 beoordeeld

We konden alleen om half 6 terecht, dus schema omgegooid en om half 6 zaten we. Bediening was vriendelijk, maar we hebben anderhalf uur moeten wachten op ons eten. Mensen die tegelijk met ons zaten hadden toen hun eten al op en waren al weg. Blij dat we geen voorgerecht hadden besteld. Kinderen waren het tegen de tijd dat we eten kregen goed beu. Achteraf bleek dat ze ook nog eens twee drankjes teveel hadden aangeslagen. Enige vorm van coulance zat er bij de zunige Zeeuwen niet in.. manager vond vooral zichzelf nogal goed dat hij uiteindelijk toch wat te eten op tafel had gekregen…
Jammer, maar echt een ballentent

Datum van bezoek: augustus 2021
25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening deed haar best maar 1 meisje dat het hele terras moet bedienen is niet te doen. Na een half uur gezeten te hebben en nog niet te zijn aangesproken zijn wij weg gegaan

Datum van bezoek: juni 2021
2 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 2 juni 2021 zijn wij bij strand café Dok geweest. Wat een heerlijke plek om met kinderen te komen. Liggend op een vakantiepark en niet direct aan het strand. Het strand ligt achter de duinen. Het is wel vreemd om een vakantiepark op te rijden om bij het strand café te komen. Eenmaal binnen merk je er niet veel mee van. Er is een groot terras en veel speelgelegenheden voor de kinderen. De lunch was heerlijk. Wij hadden een tosti, pokebowl en flatbread pulled chicken. Allemaal aan te raden! Wij hebben een heerlijke middag gehad.

Datum van bezoek: mei 2021
14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier op de camping. De kaart is zeer goed en de kinderen vermaken zich hier prima. Ze hebben een bioscoopje en binnenspeeltuin. Buiten ook genoeg gelegenheid voor te spelen. De vangst van de dag is mij nog nooit tegen gevallen. Je kunt er gewoon heengaan en dan heb je vaak direct een tafel buiten. Binnen is reserveren aan te bevelen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Strand Café DOK bekeken, bekeken ook

In Strand Café DOK geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.