“Bruiloft locatie”
Beoordeling van Kasteel Aerwinkel

Kasteel Aerwinkel
Geclassificeerd als nr. 4 van 10 Restaurants in Posterholt
27 september 2020 beoordeeld

Wij waren hier in de gasterij te gast op een bruiloft in Corona tijd. De gasterij is gevestigd in een prachtige oude schuur met eikenhouten binten tot de nok en een houtkachel. Heel ruim. Het terras was overkapt met een prachtige overkapping van textiel, die de regen perfect tegenhield. Hierdoor werd het gezelschap over binnen en buiten verdeeld, erg prettig om de 1,5 m regel te kunnen handhaven. Prima hapjes gedurende de hele avond. Parking aanwezig. Het bijbehorende kasteeltje is een officiële trouwlocatie en kan dus goed gecombineerd met de gasterij worden.

Datum van bezoek: september 2020

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er leuk uit verder erg matig, duurde lang voor bestelling werd opgenomen en toen waren ze hem vergeten....

Datum van bezoek: september 2020
7 augustus 2020 beoordeeld

De plek was vanwege de ligging altijd al uniek, maar sinds De Gasterij flink onder handen genomen is krijg je ook echt een Bourgondisch gevoel erbij. Na de make-over is het gewoon een toplocatie om lekker te relaxen, op een mooie zonnige dag waan je je even als een God in Frankrijk. Het personeel is professioneel, maar wel persoonlijk, vriendelijk en ontspannen. De onverharde oprijlaan over het landgoed, langs het kasteel… prachtig!

Door de besloten binnenplaats en de beestenbende rondom is het voor families met kinderen (en honden) ook ideaal. Voldoende ruimte en vermaak...

Voor mij als “import” zou er eigenlijk nog wel wat meer typisch Limburgse streekgerechten op de kaart mogen staan. Tof dat de bierkaart zo uitgebreid is, tot aan Braziliaanse bieren aan toe! Met de live muziek erbij op zondagmiddag krijg je echt even een vakantiegevoel. Je wilt dan eigenlijk ’s avonds blijven hangen om nog wat te eten. Zeker bij aangename temperaturen, wanneer de dagen lang zijn.

Met deze ingrediënten is het eigenlijk wachten op grotere bekendheid, maar misschien is het mijn geluk dat dit nu nog een wat “verborgen plek” is, en daardoor niet te druk. Complimenten!!

Datum van bezoek: augustus 2020
20 juli 2020 beoordeeld

Na de lockdown werd het weer hoog tijd voor een minivakantie in de omgeving van Posterholt. Graag wandelen we dan op het sfeervolle landgoed van kasteel Aerwinkel, met een koffie- of lunchstop bij de gasterij aldaar; die is van donderdag t/m zondag open. Er bleek een nieuwe beheerster te zijn, een pittige dame die zich aan de gasten voorstelde en die een scherp oog heeft voor de kwaliteit van het eten en de wijze van bediening. Op het krijtbord staan de specials van de dag. Er staan naast de bieren van Lindeboom ook bijzondere Braziliaanse biertjes van brouwerij Atrium op de kaart. Ook de inrichting van de gasterij en het terras hebben een facelift gehad. Een zanger/gitarist zorgde deze zondagmiddag voor aangename achtergrondmuziek. Alles was voor ons naar wens nu. Het was zonnig, weekend en vakantie, dus druk, er werden zelfs tafels van binnen naar buiten gehaald om alle passanten een fijn plekje aan te bieden. Sommigen bestelden een picknickmand om op het gazon voor het kasteel te genieten van de groene omgeving. Ik vind het echt een ideaal plekje om te relaxen.

Datum van bezoek: juli 2020
19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kasteel Aerwinkel is een prachtige en unieke locatie en zeker het bezoeken waard! Bij de lokale Gasterij kan je ook lekker lunchen en bovendien op zondagmiddag ook genieten van leuke live muziek!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Kasteel Aerwinkel bekeken, bekeken ook

In Kasteel Aerwinkel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.