“Wat een prachtige strandpaviljoen.”
Beoordeling van Strandpaviljoen de Zeemeeuw

Strandpaviljoen de Zeemeeuw
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Restaurants in Retranchement
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig strandpaviljoen. Zeer vriendelijk personeel,foute bestelling werd direct en op een vlotte manier veranderd. Heerlijk in de zon op terras. Aanrader! En terug komen doen we zekers!

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lunch elders en een strandwandeling bij mooi weer hadden wij (4 pers.) vreselijke dorst.
De Zeemeeuw is net verbouwd en ziet er leuk uit. Meisje van de bediening erg vriendelijk en wij hadden in een half uur 2 liter spa rood op.
Wat scherst ons verbazing: na 30 min. komt de oudste medewerker, de “baas” , vragen of alles naar wens is, natuurlijk is het dat , dus wij bevestigen dat, waarna hij meldt dat het 22 euro is in totaal.
Conclusie : oprotten , jullie zetten onvoldoende om!
Dat is typische een voorbeeld van overdreven eigendunk.
Diezelfde avond heerlijke gegeten en gedronken bij Ruig.
Wij gaan dus nooit meer naar de Zeemeeuw, iedere cent is daar teveel.
Helaas , dus

Datum van bezoek: juli 2020
4 weken geleden beoordeeld

Wij logeren ieder jaar in Cadzand en kwamen graag in de Zeemeeuw.
Leuke ouderwetse strandtent. Is geheel vernieuwd. Jammer, maar wel mooi gedaan.
Minder is dat de keuken een snackbar is geworden. Ik denk niet dat er iets vers bereid wordt. Wij aten oa inktvisringen zonder inktvis. Een rondje deeg met vissmaak. En garnalenkroketten zonder garnalen. Papperige gekookte saté uit een pakje. En dat al voor een veel te hoge prijs.
De zaak was net weer open na de corona-sluiting. Dus 1,5 m. afstand. Wij waren met een gezin van 4 personen en een gezin van 2 personen.
We hadden gereserveerd. In plaats van 2 tafels met een afstand van 1,5 m naast elkaar, kregen we tafels diagonaal 5 m. van elkaar. Terwijl de zaak bijna leeg was. Duidelijk niet over nagedacht.
Misschien moet het na de nieuwbouw nog een beetje wennen. Volgend jaar, omdat het hier altijd prettig was met normale prijzen, nog 1 kans.

Datum van bezoek: juni 2020
12 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genieten in dit geweldig verbouwde strandpaviljoen! Mooi ingericht terras, compleet nieuw en sfeervol ingericht.

Datum van bezoek: juni 2020
7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig, vriendelijke bediening, alles even lekker. Het geweldige hiervan is dat je een leuke wandeling kunt doen in de directe omgeving
en dan daar even chillen en een versnapering nemen. Echt geweldige locatie.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Strandpaviljoen de Zeemeeuw bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen de Zeemeeuw geweest? Deel je ervaringen!