“Toevallig gevonden”
Beoordeling van De Lindenboom

De Lindenboom
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Serooskerke
7 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig zagen wij wegaanduiding brasserie De Lindenboom en daar de lunch genoten. Goede kaart, heerlijk geluncht onder het genot van een glaasje witte wijn. Fijne bediening. Prima prijs, kwaliteit.

Datum van bezoek: juli 2022

9 juni 2022 beoordeeld

Het is rustig gelegen met eigen parkeerplaats. Strakke en nieuwe inrichting. Keurig afgewerkt en erg schoon. Alles aanwezig. Koelkast, kluis, föhn enz Inhoud koelkast en fles wijn inbegrepen. Ontbijt prima en uitgebreid. Geen buffet maar alles aan tafel.
S avonds mogelijkheid daar in het restaurant/ brasserie te eten.

Datum van bezoek: juni 2022
29 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten! Het team in de Lindeboom heeft het goed voor elkaar. De porties zijn goed en de kwaliteit top.

Datum van bezoek: mei 2022
14 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op zich lekker gegeten maar was niet heel bijzonder
Het voorgerecht wat we hadden terrine van eend was lekker wel wat grof
Daarna de Bavette die lekker was! Ook de hertensukade was prima!
Alleen misten we toch wel wat frietjes of salade , de hoofdgerechten zijn al prijzig genoeg en dan is t best wel karig zonder!
De dame in de bediening vriendelijk en netjes en een supermooie zaak!

Datum van bezoek: november 2021
5 oktober 2021 beoordeeld

Wij kwamen hier op aanraden van kennissen maar komen nooit meer.
Het eten was slecht bereid de couscous was papperig de groente moest gezocht worden met een vergrootglas , 3 cashewnoten 1 mager gedroogd pruimpje erin 2 theelepels schapenkaas, karig en vreselijk niet culinair.
Ook een glas wijn was karig , bijna een borrelglas inhoud, en i.p.v Chardonnay werd een Merlot geserveerd, terwijl er met aandrang gezegd was dat het geen Merlot mocht zijn ,
Als je van koken en een wijntje houdt moet je hier echt niet naar toe, de prijzen zijn niet karig, zeker gezien de kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die De Lindenboom bekeken, bekeken ook

In De Lindenboom geweest? Deel je ervaringen!