Opslaan

AnDoHo
IJlst, Nederland
via mobiele applicatie
Aanrader

Zeer mooie omgeving met prachtige uitzichten. Leuke ontspannende wandeling. Een must wanneer in de ... meer lezen

Beoordeeld op 27 april 2016
Aline V
Antwerpen, België
via mobiele applicatie
Lees alle 1.308 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Port Macquarie
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn niet gestart in Bondi maar net andersom gelopen. Het voordeel is dan dat je in het begin veel trappen afgaat ipv aan het eind nog een stuk trappen moet beklimmen. Prachtige wandeltocht met aan het eind een drankje in het leuke restaurant Buckets list. Zonnebrandmiddel en water meenemen!

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 13 mei 2017

De wandeling heeft een aantal mooie uitzichtpunten. Zelf vinden we het leuker om over paden te lopen die niet zijn aangelegd, bij deze wandeling zijn het vooral wel paden die zijn aangelegd. Daardoor is de wandeling goed te doen. We hebben zelf een tijdje naar de wandeling moeten zoeken, omdat de locatie die tripadvisor aangeeft niet helemaal juist is. het makkelijkste is om te zoeken naar de vuurtoren van Port Macquarie en van daaruit de kust te volgen. Zelf zijn we onze wandeling gestart vanaf Shelley Beach.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 27 april 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooie omgeving met prachtige uitzichten. Leuke ontspannende wandeling. Een must wanneer in de omgeving.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 3 februari 2016

Mooie wandeling en zeker de moeite waard, genietend van de zee en de uitzichten en de frisse luchten

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 8 oktober 2015

Wandelend door de zeewind over ruige rotsen, genietend van de mooiste uitzichten, spottend naar zeehonden, dolfijnen en soms een spuitende fontein.

Datum van activiteit: december 2014