Gratis annuleren tot 14/05/21
Priceline55 US$
Expedia.com55 US$
CheapTickets55 US$
Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Que faciliteiten is Top10 een geweldige camping. Alles is schoon en netjes en er is zelfs een föhn in de douche. Maar qua standplaats was het niet bijzonder. Je hebt een vak tussen de rest en dat is het. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2018
TeAnauTop10HPark, General Manager van Getaway Te Anau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Thank you very much for your review of TOP 10 Holiday Park. I hope you enjoy the rest of your holiday :)

Beoordeeld op 15 januari 2018 via mobiele applicatie

Groot park met zowel standplaatsen als huisjes/ kamers. Was ok, niet speciaal.
Zeer gehorige kamers en warm. Openzetten van ramen en deur noodzakelijk.
Internet niet handig, steeds opnieuw inloggen en 500 MB was binnen No time op.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 8 maart 2017

De mensen aan de balie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is goed onderhouden evenals de keuken. De plaatsen zijn eerder beperkt, in vergelijking met andere plekken in nZ.
Pluspunt is het aantal MB voor wifi. Meestal maar 100 of 250 MB, hier krijg je 500MB. En als lid van Top10 krijg je er nog eens 1GB bovenop. Handig voor mensen die een blog maken!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 21 mei 2016

Wij verbleven in een 3-persoonscabine met 2. Ruim genoeg en inclusief koelkastje en waterkoker. Er waren alleen geen pannen, bestek, borden, mokken etc. in de keuken aanwezig (kon je wel huren voor 10 dollar extra). Daarom is het park waarschijnlijk geschikter voor mensen die al hun eigen spullen bij hebben maar niet zozeer als alternatief voor een hostel. Sanitair was modern en schoon. Erg slecht Wi-Fi

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 februari 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben 2 overnachtingen gehad in de Matai lodge. Prima kamers met een kitchenette. De gezamenlijke keuken was ook prima uitgerust. Enige aandachtspunt waren de vieze afzuigkappen waar je eten onder staat te koken. De kamers waren verzorgd en schoon. Alleen jammer dat de wifi niet onbeperkt is. Helaas maar 100 mb per device per 24 uur. In de huidige tijd is dat heel beperkt.

Datum van verblijf: februari 2016