89 US$
Hotels.com95 US$
FindHotel95 US$
Agoda.com90 US$
Beoordeeld op 17 maart 2018

Wij verbleven 1 nacht in dit motel.

Het motel ligt nabij het centrum van Te Anau, op ongeveer 5 minuten loopafstand.
De kamer die wij hadden was ruim genoeg voor 1 nachtje, had alles wat we nodig hadden. De kamer bestaat uit een slaapdeel, een kleine keuken en (in ons geval een rolstoeltoegankelijke) badkamer. De uitstraling is eenvoudig, maar schoon.

Zoals vaak in hotels in Nieuw Zeeland krijg je het ontbijt de avond van te voren op een ontbijttray zodat je het de volgende dag zelf kunt bereiden.
Het ontbijt was hier vergelijkbaar met alle andere middenklasse accommodaties in NZ.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 8 februari 2017 via mobiele applicatie

Studio noemt men een kleine kamer met aparte badkamer. Veel te klein voor die prijs. Warm water niet altijd voorzien op piekmomenten.
Glazen, kopjes en bestek voorzien maar geen afwasbak voorzien. Afwassen in de badkamer ?

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

We hebben onze reis 5 Bella Vista Motels bezocht en het is gewoon erg goed. Vriendelijk personeel, schone kamers, goede douche, goed bed. Ditmaal niet anders. Geen vraag is te gek en ze willen wat extra's voor je doen. Een klein ding in dit motel. De WiFi was niet zo goed maar dat was alles! Ga zo door Bella Vista

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 18 maart 2013

Wij verbleven hier twee nachten: één voor en één na een overnight cruise en wij waren positief verrast door dit verblijf. De kamer was keurig en zeer schoon maar de hulpvaardigheid van de eigenaren is duidelijk de kers op de taart.

Datum van verblijf: maart 2013
selbya, Manager van Bella Vista Motel Te Anau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2013

Dear Mitchell 1976
Thank you for taking the time to review our motel complex. It was our pleasure to be you hosts for your short stays. Janelle and I are delighted that you enjoyed your time with us and we look forward to another visit. Your comments are appreciated.

Beoordeeld op 21 december 2012

Wij waren aangenaam verrast door een warm welkom, schone kamers en er wordt door Selby en Janelle veel informatie gegeven over de omgeving en wat er allemaal te doen is.
We kregen bij aankomst heerlijke muffins voor bij de koffie. Zelfs onze was mocht bij hun zelf in de wasmachine! Een echte aanrader dit Bella Vista motel. Een echt persoonlijke benadering, geweldige ervaring.

Datum van verblijf: december 2012
selbya, Manager van Bella Vista Motel Te Anau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2012

Dear AfraS
Thank-you for taking time to review your experience with us, it is important to us that your stay with us is to your satisfaction. We enjoy meeting our foreign guests and learning of their homeland as much as you enjoyed Te Anau.