Beoordeeld op 6 september 2019

Wij hebben hier 2 nachten geslapen om van hieruit Fjordland N.P. te bezoeken. De kamers zijn ruim en netjes. Het onthaal was ook heel vriendelijk. De ligging is in het centrum, in de buurt zijn er genoeg eet en drinkgelegenheden.

Datum van verblijf: januari 2019
KevinDsouza84, Manager van Distinction Luxmore Hotel Lake Te Anau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Guest,

Thank you for your review about your stay with us. I am delighted to read you enjoyed all aspects of your stay. Trust you had a great time in beautiful Fiordland and we look forward to welcoming you back.

Beoordeeld op 9 februari 2019

Goed hotel met veel Chinese gasten in deze tijd van Chinees nieuwjaar . We haddenneen luxurieus kamer met 2 queensize bedden. Ideaal als je van ruimte in bed houd .
Goede bedden , schone kamerven goede badkamer. Kluisje aanwezig.
WiFi is goed
Er is een ontbijtbuffetben bijhorend restaurant waar je aangepast ontbijt kunt “ krijgen”:
Daar hebben wij gebruik van gemaakt .

Service hotel was goed

Kamertip: Wij hadden 3e verdieping , was rustig.
Datum van verblijf: februari 2019
KevinDsouza84, Manager van Distinction Luxmore Hotel Lake Te Anau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2019

Dear Guest,

Thank you for your review about your stay with us. Trust you had a great time in beautiful Fiordland and we look forward to welcoming you back.

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Het is een net hotel. Wel gehorig. De ligging is ok. Het heeft wat weg van een resort. Wel makkelijk bereikbaar en een mooie locatie. Het ontbijt was teleurstellend. Weinig keus en niet heel lekker. Het is een aanrader om uit eten te gaan dus. Wel vriendelijk personeel en een nette uitstraling.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Deze keer een fijn restaurant bezocht om te eten we namen een 3gangen menu het heerlijk en hebben genoten vriendelijk personeel met zeer goede bediening .Dit doen we nogeens.een aanrader ,!Met een hele mooie omgeving en goede acomadatie

Datum van verblijf: september 2017
KevinDsouza84, Manager van Distinction Luxmore Hotel Lake Te Anau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for your review about your stay with us. I am delighted to read all aspects of your stay were enjoyable and all staff made a lasting impression. Trust you had a great time in beautiful Fiordland and we look forward to welcoming you back.

Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

2 dagen in een grote kamer. Klinkt best goed, alleen de kamer is wel gemaakt voor mensen met een disability. Dus een inloopdouche, overal sta op hulpjes. Maar och was een goede kamer. Schoon en ruim. Meer wil je niet. Ja, eigenlijk wel. Het zou fijn zijn als de housekeeping zou kloppen.

Een normaal hotel, maar niets bijzonders.

Datum van verblijf: november 2016
KevinDsouza84, Manager van Distinction Luxmore Hotel Lake Te Anau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2016

Dear Guest,

Thank you for your review about your stay with us.