Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

vanaf 18,73 US$
vanaf 17,48 US$
vanaf 171,67 US$
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Een mooie trip naar boven en een spectaculair uitzicht over christchurch. Het is wel een aanrader om naar beneden te wandelen.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 12 december 2017 via mobiele applicatie

Kort ritje omhoog met de gondel voor een mooi uitzicht. Helaas was het bij ons wat regenachtig en kon je niet ver kijken.
Wel wat prijzig.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 9 december 2017

De prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal ok. Een vrij kort ritje, en het uitzicht is aardig maar zeker niet spectaculair . Boven vooral een shop en een restaurant. Wij waren binnen het uur weer beneden.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 28 maart 2017

We genoten van het uitzicht op een heerlijke zonnige dag. Het restaurant heeft weliswaar een aardige menukaart, maar helaas niet het personeel om daar efficient mee om te gaan. Het bereiden en uitserveren van 3 tosti's naar 2 tafels was een beetje een probleem blijkbaar. De oplossing: 1 tosti naar 1 tafel (1 besteld) en 1 naar de andere (2 besteld). De 2de werd 10 minuten later gebracht. Beetje jammer.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit uitstapje is zeer de moeite waard. Vanuit de stad met de bus goed te bereiken. Prachtig uitzicht over de stad. Wandelmogelijkheden, en ook bestaat de mogelijkheid zelf naar of van de top naar beneden te wandelen.

Datum van activiteit: oktober 2016
WelcomeAboardCHCH, Front Office Manager van Christchurch Gondola, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2016

Thank you for your review and taking the time out to visit us here at the Christchurch Gondola. Tasha :)