Christchurch Botanic Gardens

vanaf 15,87 US$
vanaf 17,78 US$
vanaf 54,60 US$
Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi park met diverse Groepen bomen van andere continenten en een rozentuin met cafetaria, Als je wat minder goed ter been bent is het wel erg op en neer lopen. Vanaf het centrum is het goed te bereiken met de kabelcar

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Wil je wandelen of kanoën, hier kan het. Rozen, Dalia’s of woudreuzen, hier vindt je ze. Eten en drinken is ook aan gedacht. Er zijn ook kassen. De grootste is warm en vochtig, dan warm en droog, cactussen in heet en droog, orchideeën in heet en vochtig. De moeite waard. De stromende rivier de Avon, vijvers, slingerpaadjes en bankjes completeren het geheel. De enorme bomen vond ik zeer indrukwekkend. Voor mij de eerste keer dat ik sequoia’s buiten de USA heb gezien.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

We hebben een rondleiding gehad (met een treintje) van de tuin en alleen maar om de verhalen te horen over de verschillende bomen zouden we de tour aanraden. De chauffeur (David denk ik) kon met humor zoveel kennis delen, de tijd vloog om. Genot deze tuin, zeker voor kinderen maar ook gezellig om te picknicken of gewoon rondwandelen.

Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooi onderhouden park met allerlei bloemen, plantenperken... Heel aangenaam om door te wandelen. Vlakbij centrum Christchurch.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 8 november 2019

Schitterende tuin, mooi opgezet, van alles te zien en te ruiken. De enorme bomen zijn ook erg indrukwekkend. Echt een aanrader.

Datum van activiteit: november 2019