Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline101 US$
Expedia.com101 US$
Hotels.com101 US$
CheapTickets101 US$
eDreams101 US$
getaroom.com113 US$
Beoordeeld op 8 januari 2020

De receptie was niet erg informatief over de parkeermogelijkheden. Ik moest echt paar maal doorvragen.
De laundry voor guests is prima. Wij hadden na terugkomst geen toiletpapier gekregen. Telefonisch is de receptie, housekeeping en de operator niet te bereiken. Jammer dat er nergens een magnetron is of centrale keuken voor gasten. Het klimaat in de kamer is moeizaam te beheersen. De airco maakt heel veel herrie. Wel ruime comfortabele kamer.

Datum van verblijf: januari 2020
IBISWellington_GM1, General Manager van ibis Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2020

Dear arnoudm325,

Thank you for reviewing ibis Wellington.

We have noted your comments about parking, staff and hot water. We will discuss internally to see how we could provide better experience next time.

Please note we do not have microwaves or kitchen facilities in the room due to our fire safety standards and building regulations.

Kind regards,
Prasheel Churi
General Manger

Beoordeeld op 12 december 2018

Ibis denkt blijkbaar dat het nog 2008 is ipv 2018.
Wanneer je bijna € 600,- euro betaald voor twee nachten verwacht je niet ook nog voor de wifi te moeten betalen.

Kamer is gemiddeld, locatie aardig en het ontbijt ok.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 20 januari 2018

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 oktober 2017

Deze Ibis springt er echt uit. Alles ziet er luxer uit dan vergelijkbare hotels. De prijzen liggen echter vaak op een hoger niveau, maar hotel ligt in stadscentrum. Mooie ruime kamer met goede bedden en nette badkamer. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 13 april 2017 via mobiele applicatie

Het Ibis hotel in wellington is centraal gelegen; winkels, restaurants en bezienswaardigheden op loop afstand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ruim en schoon. Enige min puntje is dat WiFi op de kamer betaald is. In de lobby is er wel gratis WiFi.

Datum van verblijf: april 2017
IbisWellington, Front Office Manager van ibis Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2017

Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Vielen Dank für Ihre Meinung und die Zeit nehmen, um unsere Umfrage abzuschließen. Wir kommentieren sehr viel.

Kind regards,
Yulia Gonina