Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline101 US$
Hotels.com101 US$
Expedia.com101 US$
CheapTickets101 US$
eDreams101 US$
StayForLong108 US$
Beoordeeld op 12 december 2018

Ibis denkt blijkbaar dat het nog 2008 is ipv 2018.
Wanneer je bijna € 600,- euro betaald voor twee nachten verwacht je niet ook nog voor de wifi te moeten betalen.

Kamer is gemiddeld, locatie aardig en het ontbijt ok.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 20 januari 2018

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 oktober 2017

Deze Ibis springt er echt uit. Alles ziet er luxer uit dan vergelijkbare hotels. De prijzen liggen echter vaak op een hoger niveau, maar hotel ligt in stadscentrum. Mooie ruime kamer met goede bedden en nette badkamer. Prima ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 13 april 2017 via mobiele applicatie

Het Ibis hotel in wellington is centraal gelegen; winkels, restaurants en bezienswaardigheden op loop afstand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ruim en schoon. Enige min puntje is dat WiFi op de kamer betaald is. In de lobby is er wel gratis WiFi.

Datum van verblijf: april 2017
IbisWellington, Front Office Manager van ibis Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2017

Wir hoffen jedoch, dass sie bei Ihrer Reiseplanung weiterhilft. Original auf Englisch Language Weaver Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Vielen Dank für Ihre Meinung und die Zeit nehmen, um unsere Umfrage abzuschließen. Wir kommentieren sehr viel.

Kind regards,
Yulia Gonina
Front office Manager

Beoordeeld op 5 maart 2016

De locatie is prima, midden in het centrum van Wellington. De kamer was oké, niet bijzonder maar het had een bed en een douche. Er was alleen wifi in de lobby, totdat je er achter komt dat je ook een ander gratis open netwerk kan gebruiken op je kamer. De prijs van de wifi was namelijk relatief hoog.
We hebben niet gegeten in het hotel.
De prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken afgaand op de prijzen die men vraagt. Het is allemaal erg basic. Personeel was vriendelijk.
Oké als tussenstop om met de Interislander mee te gaan, maar kan wellicht geen kwaad om prijzen te vergelijken.

Datum van verblijf: februari 2016
IbisWellington, Manager van ibis Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2016

Thank you for your review, I am sorry you thought our menu prices were too high and did not dine with us. I hope you would still visit us again in the future

Regards
Jade Stunden