107 US$
FindHotel107 US$
Beoordeeld op 30 april 2017

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
NovotelWellington, Assistant Manager van Novotel Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2017

Beoordeeld op 16 januari 2017

Hotel geeft direct toegang tot belangrijkste winkelstraat en binnen 200m van haven restaurants. Mooie kamer en goede valet service. Met de auto de marine drive tour gedaan. Vlakbij en toch het gevoel dat je helemaal uit de stad bent.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 3 januari 2017

Dit Novotel is een goede keuze als je in Wellington verblijft. Het ligt centraal in wellington midden in het winkelgebied en op loopafstand van de haven/kust.

De kamer was van alle gemakken voorzien en had voldoende ruimte. De badkamer was prima qua ruimte, maar zeker niet te groot.

Helaas werden er weinig tot geen voordelen geboden voor (platinum) leden van het accor programma. Er is ook geen lounge om gebruik van te maken.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 6 november 2015

Hotel in de hoofdstad van Nieuw-Zeeland. Novotel alom bekend. Kamer was prima in orde. Strijkijzer en strijkplank aanwezig, is altijd handig. Badkamer prima in orde. Eten was prima. Service top. Voor mij alles ok.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen