2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com246 US$
Priceline240 US$
CheapTickets246 US$
eDreams240 US$
FindHotel246 US$
Orbitz.com239 US$
Beoordeeld op 14 januari 2019

Wij verbleven twee nachten in een van de appartementen in het QT Wellington. Mooie kamer met kitchenette en wasmachine (wel handig na 3 weken als je 5 weken onderweg bent). Helaas niet zo'n mooi (onbelemmerd) uitzicht en ook geen eigen terras. Wel erg goed bed en badkamer met bad en douche.

Het hotel moet het echt hebben van de kunst/inrichting en in mindere mate van de service/bediening. Die vonden wij wat minder. Een volgende keer zouden wij aan 1 dag Wellington "genoeg" hebben.

Datum van verblijf: januari 2019
QTWellington, Front Office Manager van QT Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Hi MoniqueS72,

Dank u wel voor uw feedback. Goed om te horen dat een goed verblijf heeft gehad. Jammer dat het uitzicht en de bediening wat minder was. We zorgen dat dit wordt opgevolgd.

Goede reis verder in Nieuw Zeeland en hopen u te mogen verwelkomen in een van onze QT Hotels.

Jeanette

Beoordeeld op 25 februari 2018

Midden in het centrum van Wellington. Betaald parkeren, je sleutel afgeven en je auto wordt elders geparkeerd, geen omkijken naar. Gastvrije ontvangst. Mooie kamer met complete keuken, zelfs een was/drogercombinatie. Fijn zwembad.
New years eve diner en men heeft ons enorm verwend, ervoor gezorgd dat wij een onvergetelijke oudejaars avond hebben genoten.
Heerlijke bedden, goede comfortabele badkamer, superschoon. Heerlijk rustig en midden in de drukke stad.

Datum van verblijf: januari 2018
QTMuseumWellington, Front Office Manager van QT Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2018

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en een goede oudejaars avond heeft gehad.

Jeanette

Beoordeeld op 9 augustus 2017

Wat vooral opvalt is de kunst die overal in dit hotel hangt en staat. Op zichzelf is dit al een bezienswaardigheid.
De bar is goed; je kunt er tegen een redelijke prijs goede snacks krijgen en de wijnen zijn uitstekend.

Datum van verblijf: april 2017
QTMuseumWellington, Public Relations Manager van QT Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Dear Anth0nL,

Thank you for your lovely words! We're thrilled to hear you enjoyed our extensive art collection and it enhanced your stay.

Until next time,

Beoordeeld op 3 april 2017

Een goed hotel, erg centraal gelegen, ruime suite. Vriendelijk personeel. Je auto wordt geparkeerd en teruggebracht als je hem nodig hebt.
De suite is voorzien van een keuken en een wasmachine voor de noodzakelijke kleine was.

Datum van verblijf: maart 2017
QTMuseumWellington, Public Relations Manager van QT Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2017

Dear Roel v,

Thank for your kind words. We hope you made the most of our central location and the suite life!

Kind regards,

Beoordeeld op 4 januari 2017

Een prachtig mooi ingericht met veel kunst voorzien hotel. Wij zaten in het appartementendeel wat erg prettig is. Hier kun je zelf koken (er is een compleet ingerichte keuken) er is zelfs een afwasmachine en wasmachine. Het hotel ligt bijna tegenover het Te Papa Museum.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam een aanrader als je naar Wellington gaat

Kamertip: Wij vonden het appartement erg fijn
Datum van verblijf: november 2016
Museum_Art_Hotel_NZ, Public Relations Manager van QT Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017

Dear Mariever,

Thank you for taking the time to leave a review. It's wonderful to read that your Apartment room was well-suited to your liking and needs. We hope you made the most of our great location!

Until next time,