Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com104 US$
Priceline104 US$
FindHotel104 US$
Expedia.com104 US$
eDreams104 US$
StayForLong115 US$
Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel midden in het centrum van Wellington. Alles op loopafstand. Mogelijkheden voor ontbijt, lunch en diner. Houd er rekening mee dat er betaald moet worden voor het parkeren van de (huur)auto! Vanuit hotel met de auto binnen 20 minuten bij de Inter Island Ferry Terminal (bij normaal verkeer).

Datum van verblijf: oktober 2018
TravelodgeWLGManager, General Manager van Travelodge Hotel Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Dear Bridge1964,

Thank you for taking the time to post your comments following your recent stopover in Wellington. We look forward to welcoming you back again on your next visit.

Daron

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goede service en goede kamer. Ook het eten in het restaurant is prima. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor het verkennen van wellington. Het is wel een massaal hotel. Beetje een fabriek, maar dat kun je ook wel verwachten.

Datum van verblijf: augustus 2018
TravelodgeWLGManager, General Manager van Travelodge Hotel Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Dear Peter D,

Thank you for posting your feedback following your recent stay with us. We very much appreciate the comments you made and we hope to be of service again in the near future.

Beoordeeld op 7 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooie inrichting, wel strak.
Goed menu, niet teveel keuze, wel voor elk wat wils.
Vis van de dag gegeten, haiku met veel groenten en en tomaten coulis en echtgenoot curry van de dag, lamscurry.
Allebei uitstekend.
Zeer vriendelijke maître, die al de bediening, deze meneer deed dit allemaal in zijn eentje, behalve koken uiteraard.
Erg goed in zijn job, zonder poespas. Ook nog sticky pudding als toetje gegeten. En dit alles voor 100 NZ dollars. Toch nog goed gegeten in een verlaten, winderige stad.

Datum van verblijf: februari 2018
TravelodgeWLGManager, General Manager van Travelodge Hotel Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Dear Nicole V,

Beoordeeld op 31 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel centraal gelegen, modern hotel. Parkeren en Entree op de 7 verdieping. Kleine comfortabele kamers, prima voor een paar nachtjes. Wel rumoerig ‘s nachts en ‘s morgens vroeg. Vlakbij het gezellige havenkwartier met mooie musea en leuke eetgelegenheden.

Datum van verblijf: januari 2018
TravelodgeWLGManager, General Manager van Travelodge Hotel Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2018

Dear Peter B,

Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Genoten in dit hotel in Wellington. Na een eerder verblijf in Travelodge Sydney had ik gewoon een gemiddelde kamer verwacht. We hadden echter echt een grote kamer op de bijna hoogste verdieping. Heel fris, schoon en heerlijk bed! Ontbijt was niet bijzonder.
Centrale ligging was top, op loopafstand van ongeveer alles. Je auto parkeren kan voor 25 dollar per dag; wat voorinformatie over de locatie van de garage zou wel fijn zijn geweest. Deze ligt in ieder geval aan het hotel vast dus weinig gesleep met koffers.

Datum van verblijf: november 2017
TravelodgeWLGManager, Manager van Travelodge Hotel Wellington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2017

Dear Ellen1984
Thank you for taking the time to post such great feedback following your recent visit to the hotel. The comments you made are very much appreciated and your kind comments about the hotel team and service you received will serve as an encouragement to our team.

We look forward to seeing you back in the hotel at some stage in the near future.

Kind Regards
Neville Unwala