138 US$
eDreams116 US$
Priceline116 US$
ZenHotels.com152 US$
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Een hotel kan dit niet worden genoemd; het is meer een B&B.
De kamers zijn ruim en wat donker. Je hebt het gevoel dat je in omgebouwde sta-caravan slaapt.
De ontvangst is zeer vriendelijk. Het ontbijt: goed en de WIFI (gratis): snel.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 15 januari 2017 via mobiele applicatie

Aankomst in het hotel, na een reis van 36 uur, was verwarrend. De persoon die ons was komen halen had blijkbaar verkeerde instructies gekregen. We kregen een kamer die al bezet was. Het duurde een tijdje eer een verantwoordelijk persoon aangekomen was en we een kamer toegewezen kregen. Frustrerend !!! Kamer en badkamer waren ok. Ontbijt was zeer goed, uitleg over Auckland en dingen te doen was ok.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 22 maart 2016

We begrijpen niet de hoge waarderingen die we lezen. Het hotel staat in een woonstraat met veel geparkeerde auto's. De ontvangst was niet hartelijk, zelfs onprofessioneel. De kamer was oud, zoals het gebouw. Heeft dan wel een bepaalde charme maar niet waar wij van houden. De handdoeken de andere dag leken wel zo van de grond opgeraapt en op het rekje te zijn gegooid. Bij het ontbijt werd niet goed geluisterd als ze onze wensen vroegen qua drinken of gebakken ei. Nee, hier gaan wij niet meer naar toe.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 13 maart 2011

Great Ponsonby is een prima adres om als basis te dienen voor een bezoek aan Auckland. Informeel, comfortabel, heel goed ontbijt. Restaurants, shops en het centrum dichtbij. Sally and Gerard zijn uitstekende gastvrouw en gastheer, goed advies en, zoals bij ons, bieden een helpende hand als die hulp nodig is!

Datum van verblijf: januari 2011
Beoordeeld op 14 december 2009

Het was ons 1ste verblijf in N.Z. (23 daagse rondreis). Bij aankomst een beetje teleurgesteld aangezien mijn echtgenoot die dag 61jaar werd en er met geen woord werd over gerept. Een verjaardagswens kost echter geen geld.Naderhand beschouwd na verschillende lodges te hebben aangedaan waar we een andere aanpak ervaarden zou het niet eerlijk zijn indien we Pononby arthotel dezefde quotering zouden geven als sommige andere lodges waar het onthaal getuigde van veel warmte en spontaniteit.
Onze ervaring in N.Z. heeft ons geleerd dat eigenaars van lodges dit doen met gans hun hart of gewoon om broodwinning. Super lodges waren decks of paihia (bay of islands) lodge at 199(rotoroua) mccormick house (picton) kuaotunu bay lodge(kuaotunu) om er maar enkele te noemen.

Datum van verblijf: november 2009