187 US$
Trip.com187 US$
getaroom.com144 US$
FindHotel188 US$
Beoordeeld op 25 februari 2018

Onze eerste accommodatie van een lange rondreis en we voelden ons erg verwend. Groot appartement van alle gemakken voorzien, erg ruim opgezet op een A locatie. Superschoon. Goede service en correct. Midden in centrum dus op loopafstand van alles.
Beneden aan de haven volop eetgelegenheden.
Mooi uizicht, balkon met zitje, rustig en geen overlast van geluiden.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 19 september 2016 via mobiele applicatie

Keurig hotel. Schoon, maar met name 's-ochtends wel erg lawaaiig door waarschijnlijk de bevoorrading van de onder- en omliggende zaken. De locatie is echt top. Direct aan de haven en vlak bij het prachtige centrum van Auckland. Een uitstekend hotel voor een kort bezoek aan de stad.

Datum van verblijf: september 2016
Kesh N, Manager van The Sebel Auckland Viaduct Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2016

Dear JJWe

Thank you for your comments regarding your recent stay with us. We are pleased that you enjoyed our clean rooms and the location.

Thank you for choosing The Sebel Auckland Viaduct Harbour.

Beoordeeld op 24 januari 2016

Mooie locatie bij de haven, ferry's en winkelstraten. Ruim appartement, complete keuken. Veel restaurants in de buurt. Wij hebben verder van de voorzieningen weinig gebruikt gemaakt, dus kan weinig over de service zeggen, maar we werden vriendelijke ontvangen.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 21 maart 2015

Mooi hotel op een perfecte locatie in Auckland aan de haven en op loopafstand van de stad.
Netjes, schoon, behulpzaam personeel. Mooie en ruime suite met uizticht op de haven. restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand.

Datum van verblijf: maart 2015
Kesh N, Operations Manager van The Sebel Auckland Viaduct Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2015

Dear Jan J

We thank you for your wonderful feedback of our hotel. We are pleased to read that you had an excellent stay and the staff were helpful.

We thank you for choosing to stay with The Sebel Auckland Viaduct Harbour and look forward to seeing you again.

Beoordeeld op 25 december 2014

Het hotel ligt op een ideale locatie aan de haven. Alle bezienswaardigheden zijn dichtbij.
Wij verbleven in een Marina deluxe one bedroom suite met balkon. Uitzicht op de gezellige haven en 's avonds heel veel lichtjes. Het appartement en de badkamer zijn heel ruim en schoon. Prettig is dat we gebruik konden maken van een wasmaschine en wasdroger in het appartement.
We vonden het wel een gemis dat er geen gratis op de kamers is. Dat hoort toch echt wel in de prijs te zitten. En wij zaten boven een bar waar veel wedstrijden uitgezonden worden dus het was wel luidruchtig tot een uur of 12 's nachts.

Datum van verblijf: november 2014
Kesh N, Operations Manager van The Sebel Auckland Viaduct Harbour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2015

Dear LKW246

We appreciate you taking time out to share your experience of The Sebel Auckland.
It is pleasing to see that you had enjoyed the hotel facilities and the location.
Thank you for your feedback and we hope to see you next time.