88 US$
Gratis annuleren tot 21/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
88 US$
Hotels.com83 US$
Priceline88 US$
StayForLong115 US$
Beoordeeld op 26 januari 2020

Prima hotel in het centrum van Auckland en gelegen bijna onder de Sky-tower. Ruime kamer en goede badkamer. Uitzicht was minder fraai, maar je verblijft ook maar weinig tijd in je kamer. Geen ontbijt of diner genuttigd, dus weet niet hoe de keuken was. Gewoon een goed hotel.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 september 2019

Een prima hotel in het centrum van auckland.
Klein maar met alle voorzieningen.
Vriendelijk personeel.
Alles netjes verzorgd.
De kamers zijn van alle gemakken voorzien alleen voor het uitzicht moet je het niet doen

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 april 2019

Een goed en rustig gelegen 4* hotel met ruime kamers, een goed restaurant en vriendelijke personeel. De voornaamste winkelstraat van de stad loopt op een blok afstand parallel aan de Hobson Street. Een halte van de Skybus, een rechtstreekse busverbinding met het vliegveld, ligt op minder dan 200 m afstand van het hotel. Ideaal!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen in het midden van het centrum van auckland.
Goed hotel, behulpzaam personeel en goede infrastructuur.
Dichtbij skytower en de winkelstraat queenstreet.
Kan de nodige tours voor auckland city en omgeving regelen

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 januari 2018

De laatste nacht van onze vakantie hier geslapen en Auckland verkend. De ontvangst was prettig, omdat we te vroeg waren konden we onze bagage in het hotel laten en zijn we de stad gaan verkennen. Alles grote highlights van Auckland zijn op loopafstand en makkelijk te bereiken, oa. Skytower, Casino en Queenstreet op ongeveer 5-10 minuten lopen. Kamer was prima, geen geluidsoverlast gehad. Volgende dag na het uitchecken wederom onze bagage kunnen opslaan totdat we met de taxi naar het vliegveld gingen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Kamertip: Wij hadden een hotel wat uitkeek op een soort binnenplaats en andere flatwoningen, niet heel erg gezellig uitzicht maar het was wel rustig.
Datum van verblijf: november 2017