Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 102
Hotels.comUS$ 102
PricelineUS$ 102
Agoda.comUS$ 92
TravelocityUS$ 102
eDreamsUS$ 92
Beoordeeld op 19 april 2019

Een goed en rustig gelegen 4* hotel met ruime kamers, een goed restaurant en vriendelijke personeel. De voornaamste winkelstraat van de stad loopt op een blok afstand parallel aan de Hobson Street. Een halte van de Skybus, een rechtstreekse busverbinding met het vliegveld, ligt op minder dan 200 m afstand van het hotel. Ideaal!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen in het midden van het centrum van auckland.
Goed hotel, behulpzaam personeel en goede infrastructuur.
Dichtbij skytower en de winkelstraat queenstreet.
Kan de nodige tours voor auckland city en omgeving regelen

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 januari 2018

De laatste nacht van onze vakantie hier geslapen en Auckland verkend. De ontvangst was prettig, omdat we te vroeg waren konden we onze bagage in het hotel laten en zijn we de stad gaan verkennen. Alles grote highlights van Auckland zijn op loopafstand en makkelijk te bereiken, oa. Skytower, Casino en Queenstreet op ongeveer 5-10 minuten lopen. Kamer was prima, geen geluidsoverlast gehad. Volgende dag na het uitchecken wederom onze bagage kunnen opslaan totdat we met de taxi naar het vliegveld gingen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Kamertip: Wij hadden een hotel wat uitkeek op een soort binnenplaats en andere flatwoningen, niet heel erg gezellig uitzicht maar het was wel rustig.
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 9 mei 2016

Vriendelijke mensen bij de receptie. Hotel zelf ziet er ook goed uit. Kamers zijn prima. Op loopafstand van het city-centre. In de kamers heb je geen wifi, maar in de lounge heb je dit wel.
Bij de receptie is het ook mogelijk om een shuttle richting het vliegveld te regelen. Je kan dit echter ook zelf doen, want de kosten zijn even hoog. Bagageopslag is prima geregeld.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 27 januari 2016

Goede kamer/studio met mogelijkheid om zelf te koken en koffie of thee te zetten.
Goede bedden en schoon. Receptiemedewerkers hielpen ons met de keuze van de buslijnen naar onze diverse bestemmingen in de stad.
De ligging in het centrum is gunstig t.o.v. reismogelijkheden, winkels en restaurants.

Datum van verblijf: november 2015