Beoordeeld op 8 mei 2018

Mooi gelegen direct aan het water en op loopafstand van de haven en de binnenstad. Prima kamer. Prachtige binnentuin en fijn zwembad. Wij mochten de tassen laten staan tijdens onze toer naar Kakadu. Enige nadeel is geen lift; dus zware tassen naar boven tillen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

Palms City Resort is een heerlijk resort met in een fantastisch mooie tropische tuin , heerlijk zwembad , op een prima locatie dicht bij winkels en de Warff met allerlei restaurants.
Wij hadden een garden bungalow geboekt. Voldoende ruimte en van alles voorzien, mooi sanitair ( net vernieuwd) , klein keukentje en een buiten bbq op het terras . Veel privacy!
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeker een aanrader voor een verblijf in Darwin.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 april 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel op een goede locatie. Super aardig en behulpzaam personeel. Aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker zwembad en goede kamers. Je loopt in 10 minuten naar de wharf waar leuke restaurants en barretjes zijn.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 1 november 2013

Ruime kamer en alle kamers hebben een balkonnetje. Wij hadden uitzicht
op de binnentuin. Midden in de stad en toch groen om je heen en oh zo heerlijk rustig. Een hotel die ook huisjes biedt en geschikt voorjong en oud. Een heerlijke plek om vanuit hier Darwin te verkennen.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 4 september 2013

darwin zelf is niet zo veel aan maar op de esplanade waaraan het hotel ligt is het prettig toeven.
de kamers liggen in een weelderige tuin en er is een heerlijk zwembad.
vlak naast het hotel is een heel leuk restaurant, CHAR, waar je in een mooie tuin buiten kunt eten.
de kamer was niet luxe maar voldoende.
je kunt er even een wasje draaien en dat is op reis ook niet verkeerd

Datum van verblijf: augustus 2013