2 personen bekijken dit hotel
310 US$
Gratis annuleren tot 28/05/21
333 US$
Gratis annuleren tot 29/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
333 US$
293 US$
BESPAAR 40 US$
Hotels.com310 US$
CheapTickets310 US$
eDreams310 US$
Beoordeeld op 7 november 2017

Het hotel is goed, al is de prijs aan de hoge kant voor wat je krijgt. Ik geloof dat veel aussies daar overnachten, als ze in Darwin moeten zijn. Dat vind ik altijd een goed teken. De kamer was ok: groot genoeg, schoon, maar niets bijzonders. Het personeel is heel behulpzaam. Je kan lekker eten bij het restaurant, al heb je niet veel keuze. Het hotel ligt nagenoeg in het centrum, waardoor de stad vaak te voet kan gaan verkennen.

Kamertip: Misschien het beste aan de kant van de parkeerplaats (schaduw en niet veel lawaai)
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 januari 2017

Het hotel is prima. Heeft een zwembad en een restaurant en je kunt hier ook ontbijten. De kamers zijn ruim en goed met twee grote bedden. De liften kunnen een upgrade gebruiken. In de lobby's zorgt de airco voor koele ruimtes, terwijl het buiten drukkend warm is. We zaten in het regenseizoen, dus regelmatig een vette (onweers)bui. Maar het hotel ligt in het centrum en je bent binnen 10 min in de straat met allemaal barretjes en restaurants. Goede uitvalsbasis.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel, boeking voor 3 personen, hotel heeft dit uitgelegd als 2 sofa bed niet te gebruiken in de accomodatie, extra bed gekregen, zelf de zaak geregeld want het sofa bed bleef uitgeklapt staan. Niet zo goed dus. Ook was er in de badkamer geen water bij aankomst.
De Receptie heeft de zaak uiteindelijk opgelost.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 15 september 2013

Wij zijn in Darwin aangekomen en bleven een paar nachten voordat we met een camper verder trokken. Mirambeena Travelodge is schoon, mooie slaapkamers en een lekker zwembad. Als je net een lange reis achter de rug hebt is het er prima vertoeven. Er is airco aanwezig, wat niet overbodig is in dit deel van het land. De badkamer was niet erg luxe, maar alles erop en eraan wat nodig is. Ontbijt was erg duur om erbij te nemen, dus we zijn de straat op gegaan om een tentje te zoeken. Iets verderop (richting het zuidoosten) zit een winkelcentrum waar je prima kunt eten!

Datum van verblijf: juli 2013
LukeMcDonald, Manager van Travelodge Resort Darwin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2014

Dear Heleen

Thank you for the time you have taken to review your stay with us at Travelodge Mirambeena Resort Darwin.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope you enjoyed the remainder of your travels around our beautiful country.

Hopefully we will see you again at Travelodge Mirambeena Resort when you are on this side of the earth next.

Kindest regards

Elliot Agius
Relief Assistant Hotel Manager

Beoordeeld op 20 augustus 2012

Wij zijn er in sept 2011 geweest (en in juli 1999), maar het is een beetje in het verval aan het raken helaas.
De kamer was netjes, maar we hebben vanaf 05.00 geen oog meer dicht gedaan vanwege herrie in het zwembad.
Het ontbijt was niet inbegrepen, maar er staat wel koffie, thee etc.
Gebouw zelf is hoognodig aan een opknapbeurt toe. Oogt niet fris en verzorgd meer.
Het restaurant daar in tegen, TOP. We werden bediend door een hele vriendelijke ober uit Tasmania!! Ook het eten was prima; tevens erg gezellig om buiten te dineren.

Datum van verblijf: september 2011
LukeMcDonald, Manager van Travelodge Resort Darwin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2014

Dear Beetlechi,

Thank you for your review on Tripadvisor. We encourage all feedback both positive and negative. The positive helps us know we are heading in the right direction and the negative feedback helps us identify areas that need our attention. We are sorry to hear that you didn't have a positive experience while staying with us.

Kind Regards,

Sanjaya Karunathilake