Beoordeeld op 7 november 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk om voor en na de Outback Tour hier te verblijven. Mooi hotel, restaurants waren ook OK, Casino was gezellig. Goede service. Men maakte er geen probleem van om bagage op te slaan en medicijnen in koelkast te bewaren voor een aantal dagen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Stewart M, General Manager van Crowne Plaza Alice Springs Lasseters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Dear LisetteR258

Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. It is great to read such good feedback and hope you shall visit us again in the future.

Kind regards
Stewart Manson
General Manager

Beoordeeld op 6 november 2018

Wij verbleven hier 3 nachten.
Het hotel ligt buiten het centrum, maar als je niet opziet tegen een wandeling is het prima te belopen.
Er is ruime (gratis) parkeer gelegenheid.
De kamer was keurig. De airco werkte uitstekend was redelijk stil.

Datum van verblijf: september 2018
Stewart M, General Manager van Crowne Plaza Alice Springs Lasseters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Dear gijsm159

Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. It is great to read that you enjoyed your stay

Kind regards

Stewart Manson
General Manager

Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

We verbleven er in totaal 3 nachten. Het ideale hotel als uitvalsbasis om deel te nemen aan tours om Uluru te bezichtigen. Ondanks dat het vrij groot is, was het er toch rustig. Het ontbijtbuffet was fantastisch. De kamer en badkamer waren ruim.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2016

Leuke kamers en restaurant wat verder. Het personeel trekt zich van problemen weinig aan. Het probleen is dat er een bar/nachtclub aanwezig is en de doorgang naar het hotel langs onze kamer was. Het gevolg gans de nacht veel lawaai van dronken gasten.Echt niet doenbaar.

Kamertip: Blijf weg van het gedeelte dat rechts van de hoofdingang ligt.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 24 juli 2016

Vriendelijk onthaald aan de receptie. Ruime en mooie kamer op het gelijkvloer met een terras. Grote keuze aan restaurants, dus voor ieder iets wils. We verbleven er maar voor 1 nacht maar het was zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: juli 2016