Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Sydney
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.423)
Beoordelingen filteren
5.423 resultaten
Waardering van reizigers
2.626
1.746
662
232
157
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.626
1.746
662
232
157
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 5.423 beoordelingen
Beoordeeld op 12 mei 2015

twee nachten Executive geslapen in dit mooie hotel in Georgestreet. Check in gebeurde snel en accuraat. Koffers etc. werden boven gebracht. kamer was, naar onze begrippen, ietwat klein, maar verder prima ingericht. Opvallend was de mooie badkamer en het geplaatste losstaande bureau in de kamer. Uitzicht vanaf de 40 ste verdieping was fenomenaal. Als executive gast is het ontbijt ( normaal 38 dollar ) inbegrepen en ook kan je in de Ex Lounge tussen 18.00 en 20.00 uur vrij een drankje halen en genieten van allerlei verse hapjes. Je hoeft er eigenlijk niet meer op uit om ergens te gaan dineren :) . Check uit gaat middels het speciale formulier snel. Je dropt je ingevulde formulier beneden in een brievenbus en de eindafrekening gaat van je creditcard af. Wij komen hier graag nog een keer terug! wifi: voor executive gasten vrij wifi op de kamer. Andere gasten vrij wifi in de lobby.

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank HenkenSonja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kirra A, Guest Relations Manager van Hilton Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2015
Google-vertaling

Dear HenkenSonja,

Thank you for taking the time to write such a lovely review. The entire team was delighted to read that you had such an enjoyable stay and made the most of the Executive benefits.

Hilton Sydney hope to welcome you back soon.

Kind Regards,
Kirra

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 10 mei 2015

Een uitstekend hotel in een centrale locatie. Het personeel was uitstekend, zeer behulpzaam en altijd vrolijk. Kamers zijn een beetje klein met beperkte laderuimte maar badkamer had zowel een bad en een volledige inloopdouche. Een probleem met de kamer was de doorzichtig glazen wand tussen de badkamer en slaapkamer. Als de kamer meer dan één bewoner heeft en iemand de badkamer tijdens de nacht gebruikt kan de ander hierdoor gewekt worden. Ik weet dat dit een trend is in chique hotels maar het is onverstandig en overbodig. Aan de negatieve kant, waren de prijzen in de eetkamer veel te hoog voor de kwaliteit van het eten en de wijn (service was uitstekend). Ontbijt, dat niet was inbegrepen in de prijs van de kamer, was een beetje duur hoewel het uitstekend was.
De executive lounge was de beste die we ooit in een Hilton hotel hebben gezien. Uitstekende service en uitstekend eten en drinken.

Bedank P9275TApetert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com.au. De oorspronkelijke versie bekijken
Kirra A, Guest Relations Manager van Hilton Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2015
Google-vertaling

Dear Peter T,

Thank you for taking the time to review your previous experience at Hilton Sydney. I was happy to read that you had an excellent stay and enjoyed breakfast. I have shared your comments regarding the restaurant with management for review.

We hope to get the chance to welcome you back to the hotel soon.

Kind Regards,
Kirra

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angelicamariss, Guest Relations Supervisor van Hilton Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angelicamariss, Guest Relations Supervisor van Hilton Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
angelicamariss, Guest Relations Supervisor van Hilton Sydney, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken