“Lekker eten, mooi terras, jammer van bediening”
Beoordeling van Cosmo Cucina Italiana

Cosmo Cucina Italiana
Geclassificeerd als nr. 5 van 20 Restaurants in Boechout
Keukens: Italiaans
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met een vriend gaan eten en gestart met enkele voorgerechten voor te delen, echt heel goed van smaak! Toen onze voorgerechten nog niet afgeruimd waren werd er al gevraagd of ze stilletjes aan aan het hoofdgerecht mochten beginnen. Wij zeiden oke, als het rustig zal zijn. Na nog geen 3 minuten stond het hoofdgerecht er al.. wat ook weer lekker was van smaak. Tijd voor dessert was er niet want personeel wou zelf eten en aan hun break beginnen.. jammer

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras in de zomer. Pizza was lekker al had ik liever "specialere" combinaties gezien. Bediening was vlot en vriendelijk.

Cosmo D, Eigenaar van Cosmo Cucina Italiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018

grazie! :-)

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwam hier voor de eerste keer.
Ietsje duurder dan de gemiddelde Italiaan, maar het is de extra eurootjes zeker waard! Kader is zeer gezellig en ook vlotte en vriendelijke bediening.Het eten was bij iedereen zeer goed. Hier komen we zeker terug!

Cosmo D, Proprietario van Cosmo Cucina Italiana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

grazie!!! :-)

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een sinds een 3-tal jaar kom ik regelmatig eten in de Cosmo. Elke keer zag ik het achteruit gaan. Deze laatste keer was eerder teleurstellend. Ik bestelde de huisgemaakte ravioli met asperges, scampi en venusschelpen maar dit was echt niet lekker... allereerst waren ze de asperges vergeten waardoor mijn bord nog een aantal minuten terug naar de keuken moest. Geen probleem, vergeten is menselijk. Waar ik meer moeite mee had was de invulling van het gerecht. Ik kreeg welgeteld 4 (taaie) scampi's op mijn bord en van de 7 venusschelpjes waren er slechts 4 die niet leeg waren. Veel te weinig dus. De ravioli was te dik en de vulling smaakte enorm korrelig en was niet lekker van smaak. Daarenboven was de saus zo zout dat ik niets anders kon proeven.
Zonde want de bediening was zeer vriendelijk en je zag dat ze in de keuken hun best deden. Maar het eten was echt ondermaats. Mocht ik toch nog eens terugkomen dan ga ik het bij pizza houden waar ze naar mijn mening het beste in zijn.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren toch geen gemakkelijke tafel met ons 12pers. Maar zijn volledig op onze wenken bediend! Komen zeker nog terug!!

grazie! :-)

Reizigers die Cosmo Cucina Italiana bekeken, bekeken ook

Boechout, Antwerpen

Boechout, Antwerpen

In Cosmo Cucina Italiana geweest? Deel je ervaringen!