“Een ontdekking !”
Beoordeling van The Table

The Table
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Restaurants in Boortmeerbeek
1 oktober 2021 beoordeeld

Boortmeerbeek ligt niet op onze dagelijkse route maar hier komen we zeker terug.
We kozen voor het 4-gangen-menu en kozen zelf onze wijn.
Ieder gerecht was even verfijnd, smaakvol en prachtig gepresenteerd; als schilderijtjes op je bord.
De porties zeker voldoende en het geserveerde brood zalig donker maar toch licht van structuur.
De bediening zeer aangenaam met goede uitleg en antwoord op onze vragen.
Verwacht geen brasserie-keuken (kan ook eens lekker zijn) maar echte verfijning aan een (voor ons) raisonnabele prijs.
Mocht hier ooit een ster vallen dan zou het ons niet verbazen !

Datum van bezoek: september 2021

6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer gaan dineren in The Table maar zeker niet de laatste !

Heerlijk menu van amuses tot dessert begeleid door lekkere wijnen.

Voeg daar de vriendelijkheid van personeel en chef aan toe en dat maakt dat we zeker terug gaan

Datum van bezoek: juli 2021
15 juli 2021 beoordeeld

Al een 3tal keer langs geweest dus dan weet je wel dat het goed zit. Telkens lekker gegeten zonder meer. Nog niet het wauw gevoel gehad maar ze komen in de buurt. De begeleidende wijnen zijn niet altijd een voltreffer.

Datum van bezoek: juni 2021
10 oktober 2020 beoordeeld

Uitgenodigd door een goede vriendin voor een etentje in Boortmeerbeek...Niet direct de plaats waar ik culinaire ontdekking dacht te doen.
Zowel de presentatie als de bereiding van elke hapje / gerechtje van amuse tot koekje bij de koffie getuigen van verfijning. Daarnaast is de gastvrouw echt iemand die alles doet om haar gasten een mooie avond te bezorgen
Kom hier zeker terug; jonge ondernemers die het verdienen om hun droom verder waar te maken. Het was pijnlijk dat toen wij hier waren er geen andere tafeltjes bezet waren;; ja Coronatijden ....

Datum van bezoek: oktober 2020
6 oktober 2020 beoordeeld

Op een middag de lunchformul all-in genomen.
Perfecte eetervaring. mooi kader, vriendelijke vlotte bediening en heerlijke gerechten voor een mooie prijs-kwaliteit .
Als er al een minpuntje zou zijn: bij hoofdgerecht een streepje meer vlees zou mogen :-)

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die The Table bekeken, bekeken ook

Heihoek, Vlaams-Brabant
Haacht, Vlaams-Brabant

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant
Haacht, Vlaams-Brabant

In The Table geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.