“Heerlijk - Eerlijk”
Beoordeling van Die Volstruis

Die Volstruis
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 Restaurants in Erpe
3 april 2020 beoordeeld

Heerlijk fijne Belgisch , Europese keuken tegen een eerlijke prijs.
Relatief ruime keuze met variatie .
Maandmenus meer dan deugdelijk en mooi uitgebalanceerd.
Vriendelijke bediening.
Wachttijden lopen niet op.
Wij gaan regelmatig dit restaurant bezoeken.

Datum van bezoek: februari 2020

12 januari 2020 beoordeeld

Zoals steeds top! Super leuke en vriendelijke bediening! Doe zo verder. Wij raden jullie zeer graag aan!

Datum van bezoek: januari 2020
30 december 2019 beoordeeld

Vroeger mijn communie hier nog gevierd en nu nog eens teruggekomen na vele jaren. Het eten was zoals ik het mij herinnerde, subliem.
Zelf als 20er kon ik nog steeds mijn potje appelmoes bij mijn steak krijgen. Heerlijk met natuursaus en kroketjes, altijd mijn lievelingsrestaurant geweest als kind en nu nog steeds !

Datum van bezoek: december 2019
7 oktober 2019 beoordeeld

Wij zijn hier trouwe klant.
Zowel de mosselen, de struisvogelgerechten, de balletjes in tomatensaus, salades zijn telkens zeer lekker!
Tip: probeer de mojito of caiperiña als aperitief, zijn de besten die wij buiten Mexico of Cuba al gedronken hebben!
Ook zeer handig om gerechten af te halen!

Datum van bezoek: oktober 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vind het er wel gezellig om te zitten, in de zomer kan je ook achteraan op het terras zitten (wat ik een leuke extra vind want je kan niet overal buiten eten). Ik vind het eten zéér lekker (heb mosseltjes gegeten en kon er niets op aanmerken). Ook het personeel vond ik vriendelijk (in tegenstelling tot wat ik hier soms lees, was dit bij ons niet het geval van onvriendelijke mensen). Wij gaan nog terug! :-)

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Die Volstruis bekeken, bekeken ook

Erpe-Mere, Oost-Vlaanderen
Haaltert, Oost-Vlaanderen

In Die Volstruis geweest? Deel je ervaringen!