TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben net een fantastisch weekend achter de rug bij Eddy & Ingrid .. Een superleuke ontvangst en kennismaking met de andere gasten , een overheerlijk driegangenmenu aan een prijsje, mooie nette kamer van alles voorzien, gezellige tuin en wat een uitgebreid ontbijt .. Niks tekort gekomen dit weekend! Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016

We kwamen aan rond de middag. Enkel de poetsvrouw was aanwezig en ze hielp ons al onmiddellijk met een wandelkaart. Na een heerlijke wandeling in een stralende zon, keerden we terug en werden we warm ontvangen door Eddy met een drankje en een losse babbel in het gezellig interieur. We voelden ons onmiddellijk thuis.
De kamer was kraaknet met een heerlijke frisse geur. Badjassen, slippers ... alles is aanwezig.De matras was iets te zacht voor ons, maar goed, dat is dan heel persoonlijk.
In de buurt vind je niet echt een restaurant maar je hoeft niet te zoeken. Je kan hier dagelijks van een heerlijk viergangenmenu genieten aan een correcte prijs. Ingrid kan heerlijk koken en Eddy is gul met de wijn. Alles opgediend aan de lange tafel met alle gasten ... gezellig !!!
Eddy verzorg het ontbijt. Brood, zoete koeken, cake, vlees , kaas , confituur, sapje, ... super gewoon. En nog een eitje naar smaak er bovenop.
Ja ... dit is er een om terug te komen...
Alleen, dat wordt moeilijk, want ze stoppen er mee eind dit jaar. Grijp je kans ...
Bedankt, Ingrid & Eddy !!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016

Het voelt als thuiskomen omdat je het gevoel krijgt alsofof je er al jaren komt.
Je treedt binnen in de huiskamer die gezelligheid uitstraalt. De gastheer " Eddy" stelt je op je gemak en bied direct iets lekkers aan. Bij een babbel wordt alles duidelijk wat het weekend te bieden heeft. Dan ons eerste blik op de slaapkamer, de deur gaat open en onze monden vallen open, gewoon prachtige kamer ( hemelbed ) en we krijgen de vraag "OK zo ?" , natuurlijk !! S'avonds schuiven mee aan de lange tafel en genieten van een drie gangen menu en stuk voor stuk lekker, zo lekker dat we kiezen om de dag erna ook terug aan te schuiven. Deze B&B raden we zeker aan, Buiten het aangenaam verblijf is erveel wandel mogelijk.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2015

Mooie locatie voor wandelaars of fietsers. Ruime kamers en badkamer één min punt
in de badkamer was maar één bekertje voor twee personen geen glazen voorzien in de kamer. Verder was alles zeer goed. Het ontbijt was zeer verzorgd.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 28 september 2015

Leuke B&B met vijf kamers. Allemaal met namen van streekbieren....Het leuke is deze B&B is dat je er ook 's avonds kunt eten en hoe ? héél lekker en verzorgd en apéro, wijn en koffie inbegrepen.....we zijn er zes dagen geweest en kregen héél gevarieerde schotels en héél lekker. U tafelt ook aan één grote tafel met de andere gasten wat wij persoonlijk héél leuk en gezellig vonden en zo maak je kennis met andere gasten. Wij gaan zeker terug. Ook héél mooie tuin erbij.

Datum van verblijf: september 2015