109 US$
Gratis annuleren tot 27/05/21
109 US$
Gratis annuleren tot 24/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com109 US$
Priceline
eDreams109 US$
Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Topverblijf!
Super mooie en originele verblijven.
Hygiëne prima in orde alsook het uitgebreide en afwisselende ontbijt.
Parkeerplaats voor moto's is voorzien.
Ideale vertrekplaats om de Ardennen te verkennen.
De gastheer heeft steeds goede ideeën voor tips en trips.
TOPkerel!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 10 maart 2019

De kamer was supermooi ingericht en voorzien van alle gemakken.Lekker bed met lekkere kussens. Vriendelijk onthaal, heerlijk uitgebreid ontbijt met allemaal lekkere, verse producten. Gewoon prima en niets op aan te merken!
Een aanrader voor mensen zoals ons die in de buurt wilden wandelen, gecombineerd met een kort bezoekje aan Durbuy en toch ook van net dat tikkeltje extra houden.
We verbleven hier 1 nachtje en combineerden het met een etentje bij La Table du Manon (slechts op zo'n 300 m wandelen). Ideaal om op een veilige en heerlijke manier te genieten van de aangepaste wijnen.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 september 2018

Het ziet er allemaal heel romantisch uit, zeer vriendelijke mensen, verzorgd ontbijt. Maar het ligt aan een zeer drukke baan. Doordat het raam van de kamer niet goed sluitte en doordat het houten niet geisoleerde huisjes zijn hoor je de baan en het verkeer s nachts heel goed.
Niet geschikt voor mensen die van rust houden.

Datum van verblijf: december 2017
E-Car0, Propriétaire van Les Chambres du Vivier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Hallo,
1/5: dit is een briefje dat ons verrast en ons een beetje verbijsterd achterlaat. Gelukkig zegt u dat u nog steeds genoten heeft van het romantische aspect van de kamer, het onthaal en het ontbijt.
Wat uw slechte nacht betreft, is het jammer dat we er niet eerder iets over hebben gezegd. We vragen onze bezoekers altijd of hun verblijf goed is verlopen. U heeft ons niets gemeld (noch een raamprobleem, noch uw slechte nacht).
De kamer "Bois" ligt het dichtst bij de weg, dat is waar. Maar het is een dorpsweg. Het verkeer komt dus echt niet vaak voor en 's nachts nog minder. Aangezien de kamers aaneengesloten zijn, hebben we bovendien bijzonder veel belang gehecht aan de isolatie ervan. Ze zijn thermisch en akoestisch geïsoleerd. Dus we begrijpen uw opmerking niet.
Ten slotte, let wel dat we ons bij het lezen van uw commentaar afvroegen of u de kamer "Bois" niet had verward met het tuinhuisje, dat helemaal niet geïsoleerd is (we hebben een beetje humor nodig na zo'n scatherende opmerking).

En français :

Bonjour,
1/5 : voilà une note qui nous surprend et nous laisse un peu perplexe. Heureusement, vous dites tout de même avoir apprécié l'aspect romantique de la chambre, l'accueil ainsi que le petit déjeuner.
Concernant votre mauvaise nuit, il est dommage de ne pas nous en avoir touché un mot plus tôt. Nous demandons toujours à nos visiteurs si leur séjour s'est bien passé. Vous ne nous avez rien signalé (ni un problème de fenêtre ni votre mauvaise nuit).
La chambre "Bois" est la plus proche de la route, c'est vrai. Mais il s'agit d'une route de village. Le trafic n'est donc vraiment pas fréquent et encore moins de nuit. De plus, les chambres étant contiguës, nous avons accordé une importance particulière à leur isolation. Elles sont isolées de manière thermique et phonique. Nous ne comprenons donc pas votre remarque.
Enfin, sachez qu'à la lecture de votre commentaire, on s'est demandé si vous n'aviez pas confondu la chambre "Bois" avec l'abri de jardin, qui lui, en effet, n'est pas du tout isolé (il nous faut bien un peu d'humour après une remarque si cinglante).

Beoordeeld op 11 augustus 2018

Deze b&b toevallig gevonden en zeker geen spijt van ons verblijf.Zeer mooi ingerichte kamers met alle comfort in een rustige straat niet al te ver van centrum Durbuy. Lekker ontbijt met verse producten. Super gastheer; We komen zeker eens terug

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het is een B&B maar omdat de kamer en omgeving ons aansprak hebben we toch 10 dagen geboekt! En geen spijt! Op ons verzoek even een waterkoker op de kamer gekregen (is natuurlijk voor BB niet standaard). Kamer werkelijk prachtig, zeer smaakvol! Fijn cool met airco (niet overbodig want het weer was extreem warm). Ontbijt met elke keer weer verse en echte streekproducten. Gastheer Jan zeer hartelijk, gezellig en warm! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2018