“Alles in orde”
Beoordeling van IJssalon Hild'ice

IJssalon Hild'ice
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Kanne
28 augustus 2020 beoordeeld

Mooi terras ! Deze keer binnen gezeten. Correcte bediening. Lekker ijsje en koffie. Prijs, kwaliteit in orde.

Datum van bezoek: augustus 2020

13 augustus 2020 beoordeeld

Hier terecht gekomen om te lunchen. Ruim terras. Kleine kaart met mogelijkheden voor iedereen. De smaken waren oké. Prijs-kwaliteit prima.

Datum van bezoek: juli 2020
20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs op het terras of binnen , en lekker eten (kleine kaart grote porties ) en heerlijke taart.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 september 2019 beoordeeld

Gezellig op het terras met mooi weer genieten van al het lekkers !!! Iedere keer worden we opnieuw verrast !!!

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2018 beoordeeld

Tijdens een wandeling even een stop bij deze ijssalon. Lekker buiten gezeten op het terras, niet bijzonder, maar ach je zit er lekker als je even pauze wil houden. Zelf bestelde ik een ijskoffie, maar die viel wat tegen voor een ijssalon... De hoeveelheid koffie was wat veel tegenover de hoeveelheid ijs en er zat (volgens mij) ongezoete slagroom bovenop wat de smaak ook niet ten goed kwam.
De ijscoupes die ik om me heen zag bij andere mensen zagen er overigens wel lekker uit en het leek ook alsof men ervan smulde, dus volgende keer....

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die IJssalon Hild'ice bekeken, bekeken ook

Kanne, Limburg Province

In IJssalon Hild'ice geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.