“Prima Brasserie. Met goede gerechten”
Beoordeling van IJssalon Hild'ice

IJssalon Hild'ice
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Kanne
13 augustus 2020 beoordeeld

Hier terecht gekomen om te lunchen. Ruim terras. Kleine kaart met mogelijkheden voor iedereen. De smaken waren oké. Prijs-kwaliteit prima.

Datum van bezoek: juli 2020

20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs op het terras of binnen , en lekker eten (kleine kaart grote porties ) en heerlijke taart.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 september 2019 beoordeeld

Gezellig op het terras met mooi weer genieten van al het lekkers !!! Iedere keer worden we opnieuw verrast !!!

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2018 beoordeeld

Tijdens een wandeling even een stop bij deze ijssalon. Lekker buiten gezeten op het terras, niet bijzonder, maar ach je zit er lekker als je even pauze wil houden. Zelf bestelde ik een ijskoffie, maar die viel wat tegen voor een ijssalon... De hoeveelheid koffie was wat veel tegenover de hoeveelheid ijs en er zat (volgens mij) ongezoete slagroom bovenop wat de smaak ook niet ten goed kwam.
De ijscoupes die ik om me heen zag bij andere mensen zagen er overigens wel lekker uit en het leek ook alsof men ervan smulde, dus volgende keer....

Datum van bezoek: augustus 2018
1 juli 2018 beoordeeld

Je kent de clichés wek van Limburgse gastvrijheid, vriendelijkheid en als de porties maar groot genoeg zijn... Hier wordt die cliché werkelijkheid: voortreffelijk vlaai van de bakkerij ernaast, lekkere koffie en vriendelijke bediening. Doe dit op een ander lek en je bent 30% meer duiten kwijt. Terwijl je op het terras zit komen telkens weer mensen buiten met grote dozen vlaai en 'a big smile'. Zo genietend op het terras, daar wordt een mens simpelweg goed gezind van.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die IJssalon Hild'ice bekeken, bekeken ook

Kanne, Limburg Province

In IJssalon Hild'ice geweest? Deel je ervaringen!