“Tussenstop tijdens wandeling!”
Beoordeling van IJssalon Hild'ice

IJssalon Hild'ice
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Kanne
12 augustus 2018 beoordeeld

Tijdens een wandeling even een stop bij deze ijssalon. Lekker buiten gezeten op het terras, niet bijzonder, maar ach je zit er lekker als je even pauze wil houden. Zelf bestelde ik een ijskoffie, maar die viel wat tegen voor een ijssalon... De hoeveelheid koffie was wat veel tegenover de hoeveelheid ijs en er zat (volgens mij) ongezoete slagroom bovenop wat de smaak ook niet ten goed kwam.
De ijscoupes die ik om me heen zag bij andere mensen zagen er overigens wel lekker uit en het leek ook alsof men ervan smulde, dus volgende keer....

Datum van bezoek: augustus 2018

1 juli 2018 beoordeeld

Je kent de clichés wek van Limburgse gastvrijheid, vriendelijkheid en als de porties maar groot genoeg zijn... Hier wordt die cliché werkelijkheid: voortreffelijk vlaai van de bakkerij ernaast, lekkere koffie en vriendelijke bediening. Doe dit op een ander lek en je bent 30% meer duiten kwijt. Terwijl je op het terras zit komen telkens weer mensen buiten met grote dozen vlaai en 'a big smile'. Zo genietend op het terras, daar wordt een mens simpelweg goed gezind van.

Datum van bezoek: juli 2018
30 augustus 2017 beoordeeld

De beste vlaaien van de Benelux. Uiteraard van de buren, patisserie Smets. maakt deze ijssalon en grand café tot een zoete zaligheid. Gisteren weer lekkere rijstevlaai gehad.

Datum van bezoek: augustus 2017
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijs van goede kwaliteit maar niet super. Soms lang wachten. Vriendelijke bediening. Prijzen zijn redelijk maar zeker niet goedkoop. Genoeg keuze.

Datum van bezoek: juli 2017
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buiten op het terras neergestreken. Bediening was snel en vriendelijk. IJscoupes waren behoorlijke porties en lekker. Populaire plek op een zomeravond, en geheel terecht. Uitzicht op de heuvels, mooie locatie.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die IJssalon Hild'ice bekeken, bekeken ook

Kanne, Limburg Province

In IJssalon Hild'ice geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.