“Degelijk ”
Beoordeling van IJssalon Hild'ice

IJssalon Hild'ice
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Kanne
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijs van goede kwaliteit maar niet super. Soms lang wachten. Vriendelijke bediening. Prijzen zijn redelijk maar zeker niet goedkoop. Genoeg keuze.

Datum van bezoek: juli 2017

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buiten op het terras neergestreken. Bediening was snel en vriendelijk. IJscoupes waren behoorlijke porties en lekker. Populaire plek op een zomeravond, en geheel terecht. Uitzicht op de heuvels, mooie locatie.

Datum van bezoek: juni 2017
31 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een wandeling vanaf Maastricht (NS-wandeling) hier voor de lunch terecht gekomen. Zeer goede broodjes, waaronder het broodje van de chef (warm broodje met kip, groenten. Erg smakelijk). Zeer nette prijzen. We worden bediend door een heel aardig (en knap) meisje. Aanrader als je in de buurt bent!

Datum van bezoek: december 2016
5 december 2016 beoordeeld

Na de rondleiding door de grotten van Kanne (mergelgrotten) vroegen we aan onze gids of er ergens in de buurt iets leuks was om nog iets te gaan drinken. Zij stelde voor om bij Hild'ice te gaan. We trokken met ons 11 naar het dorpje en vonden het gezellige ijssalon. We werden vriendelijk ontvangen, onmiddellijk werden wat tafels en stoelen verzet zodat we met ons 11 confortabel konden zitten. Iedereen nam een broodje, een wafel of een pannekoek vergezeld van een lekker biertje of koffie. Zeker aanrader !

Datum van bezoek: december 2016
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Even nog voor Domein Neercanne voor Maastricht in de voormiddag neergestreken op dit Fietsterras met oplaadpunten. Naast een bijbehorende patisserie. helaas gesloten. Die meer dan waarschijnlijk de zelfde hoge kwaliteit voert.
Diverse smaken schepijs voor weinig en veel.
3 BOLLEN in bakje en 1 hoorntje 4.80

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die IJssalon Hild'ice bekeken, bekeken ook

Kanne, Limburg Province

In IJssalon Hild'ice geweest? Deel je ervaringen!