“Leuk terras en lekker”
Beoordeling van Brasserie De Lange Max

Brasserie De Lange Max
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Koekelare
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Diversie snacks (Croques, spaghetti, ijsjes, ...) te verkrijgen alsook verse pannenkoeken en wafels.
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Handige parking, mooi buitenterras. Snelle bediening. Croque Monsieur was zeer lekker, met voldoende groentjes. Garnaalkroketten ook lekker met verse frietjes. Enkel jammer dat er niks van groentjes lag bij de frikadel van onze dochter.

Datum van bezoek: juni 2019

18 april 2019 beoordeeld

Fietsend langs Koekelare op de middag herinnerden we onze de pannekoeken die we mochten eten in de lange Max op open monumentendag vorig jaar. Deze waren heerlijk en dat deed ons besluiten daar ons middagmaal te nuttigen. Vriendelijk werden we door het personeel ontvangen. Een jobstudent haar eerste dag werd met veel ijver begeleid en bijgestuurd wat voor ons aangenaam aanvoelde. We kozen voor het boerenbrood met gandaham en kaas. Ongelooflijk wat ons werd voorgeschoteld. Streekproducten, ham van uitstekende kwaliteit, verschillende soorten kaas en tal van smaakmakers die het geheel af maakten. Een maaltijd om U tegen te zeggen. Een oprechte teaser om ook de andere gerechten eens te proberen. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: april 2019
12 november 2018 beoordeeld

Ter gelegenheid viering 11 november en einde wereldoorlog 1, museum en site Lange max bezocht. Wekelijks prachtig wat die mensen daar neergepoot hebben iedereen zou dit eens moeten bezoeken. Er is nadien ook een prachtige cafetaria te bezoeken aan democratische prijzen ,kunt er ook lekker eten. Vergeet de wandeling niet naar de opgegraven put waar het kanon gestaan heeft!!! Neem foto bij de Vredesboom.!!!

Datum van bezoek: november 2018
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne West-Vlaamse gastvrijdheid...als Limburger voelt dat echt aan als thuiskomen.
Hele vriendelijke ontvangst en superlekker Eten! Een echte aanrader. Geheel onverwacht kwamen we hier terecht terwijl we op vakantie in Veurne zijn. En bezochten de zaak al een tweede keer...meer woorden zijn niet nodig om dit leuke adres te omschrijven!

Datum van bezoek: juli 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Toevallig binnen gevallen na een dagje geo-caching in de buurt .
Vriendelijke bediening en lekkere ( groooote ) pannekoeken gegeten ! :-)

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Brasserie De Lange Max bekeken, bekeken ook

Koekelare, West-Vlaanderen
Koekelare, West-Vlaanderen

Gistel, West-Vlaanderen
Gistel, West-Vlaanderen

In Brasserie De Lange Max geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.