“Planten Vredesboom site Lange max.”
Beoordeling van Brasserie De Lange Max

Brasserie De Lange Max
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Koekelare
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Diversie snacks (Croques, spaghetti, ijsjes, ...) te verkrijgen alsook verse pannenkoeken en wafels.
12 november 2018 beoordeeld

Ter gelegenheid viering 11 november en einde wereldoorlog 1, museum en site Lange max bezocht. Wekelijks prachtig wat die mensen daar neergepoot hebben iedereen zou dit eens moeten bezoeken. Er is nadien ook een prachtige cafetaria te bezoeken aan democratische prijzen ,kunt er ook lekker eten. Vergeet de wandeling niet naar de opgegraven put waar het kanon gestaan heeft!!! Neem foto bij de Vredesboom.!!!

Datum van bezoek: november 2018

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne West-Vlaamse gastvrijdheid...als Limburger voelt dat echt aan als thuiskomen.
Hele vriendelijke ontvangst en superlekker Eten! Een echte aanrader. Geheel onverwacht kwamen we hier terecht terwijl we op vakantie in Veurne zijn. En bezochten de zaak al een tweede keer...meer woorden zijn niet nodig om dit leuke adres te omschrijven!

Datum van bezoek: juli 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Toevallig binnen gevallen na een dagje geo-caching in de buurt .
Vriendelijke bediening en lekkere ( groooote ) pannekoeken gegeten ! :-)

Datum van bezoek: maart 2018
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een bende vrienden.
Iedereen mocht vrij kiezen aan de kaart. Vispannetje was een suggestie en werd dan ook zeer veel genomen.
Was lekker, maat bevatte , zoals op zoveel andere plaatsen, de goedkopere vissoorten. Veel te dikke korst gesmolten kaas en geen kleurtje gekregen onder de grill. Weinig afgekruid. De ribbetjes van mijn buurman waren volledig uitgedroogd.
Was reeds de 2de keer dat we daar waren in groep en ik zou aanraden om vooraf de menu te bespreken want de keuken kan anders de bende niet goed aan.

Datum van bezoek: juni 2018
11 mei 2018 beoordeeld

Vandaag eens op bezoek geweest om eens te zien of dat alles ok is voor we groepen door sturen die deel genomen hebben bij ons aan een huifkartocht.We zullen met veel plezier onze gasten door sturen naar deze bistro,het is lekker,verzorgt,prijs kwaliteit is gewoon weg super!!En een vriendelijke uitbaatster.Onze gasten zullen er goed bediend worden en de smaakpapillen zullen op hun wenken bediend worden.Huifkar Diksmuide.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Brasserie De Lange Max bekeken, bekeken ook

Koekelare, West-Vlaanderen
Koekelare, West-Vlaanderen

Gistel, West-Vlaanderen
Gistel, West-Vlaanderen

In Brasserie De Lange Max geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.