“Etentje met bende vrienden”
Beoordeling van Cafetaria De Lange Max

Cafetaria De Lange Max
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Koekelare
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Diversie snacks (Croques, spaghetti, ijsjes, ...) te verkrijgen alsook verse pannenkoeken en wafels.
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een bende vrienden.
Iedereen mocht vrij kiezen aan de kaart. Vispannetje was een suggestie en werd dan ook zeer veel genomen.
Was lekker, maat bevatte , zoals op zoveel andere plaatsen, de goedkopere vissoorten. Veel te dikke korst gesmolten kaas en geen kleurtje gekregen onder de grill. Weinig afgekruid. De ribbetjes van mijn buurman waren volledig uitgedroogd.
Was reeds de 2de keer dat we daar waren in groep en ik zou aanraden om vooraf de menu te bespreken want de keuken kan anders de bende niet goed aan.

11 mei 2018 beoordeeld

Vandaag eens op bezoek geweest om eens te zien of dat alles ok is voor we groepen door sturen die deel genomen hebben bij ons aan een huifkartocht.We zullen met veel plezier onze gasten door sturen naar deze bistro,het is lekker,verzorgt,prijs kwaliteit is gewoon weg super!!En een vriendelijke uitbaatster.Onze gasten zullen er goed bediend worden en de smaakpapillen zullen op hun wenken bediend worden.Huifkar Diksmuide.

16 april 2018 beoordeeld

Gekoppeld aan ons museum bezoek namen we er met een grote groep onze maaltijd. Hier komen we zeker terug. Een groot aangenaam terras. Lekkere en verzorgde keuken gecombineerd met een vriendelijke en heel vlotte bediening. Super

14 april 2018 beoordeeld

Deze cafetaria is een leuke taverne. Hier kan je terecht voor een lekkere snack. Zeker in het weekend komt hier aardig wat volk over de vloer zowel in de namiddag voor koffie met pannenkoek als over de middag en avond. De ligging is op het museumdomein van de Lange Max. Ideaal dus om te combineren met een bezoek aan het museum en een wandeling rondom de oude geschutdbedding.

5 maart 2018 beoordeeld

Het was een prettige ervaring deze zondagmiddag. We hadden een familie reunie. We hadden gekozen voor een broodjes maaltijd met lekkere belegde pistolets. Er is ook ruime keuze aan dranken. Hierna deden we de lange Max wandeling door de velden en uiteindelijk erna een pannenkoek om de verloren gegane calorieën (ruimschoots) terug te winnen. De opzet is dat van een cafetaria, maar het was er gezellig druk. De bediening verliep zeer vlot ondanks dat de zaak volgeboekt was.

Reizigers die Cafetaria De Lange Max bekeken, bekeken ook

Torhout, West-Vlaanderen
Gistel, West-Vlaanderen

In Cafetaria De Lange Max geweest? Deel je ervaringen!