“Zondagmiddag”
Beoordeling van Cafetaria De Lange Max

Cafetaria De Lange Max
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Koekelare
Keukens: Belgisch
Beschrijving: Diversie snacks (Croques, spaghetti, ijsjes, ...) te verkrijgen alsook verse pannenkoeken en wafels.
5 maart 2018 beoordeeld

Het was een prettige ervaring deze zondagmiddag. We hadden een familie reunie. We hadden gekozen voor een broodjes maaltijd met lekkere belegde pistolets. Er is ook ruime keuze aan dranken. Hierna deden we de lange Max wandeling door de velden en uiteindelijk erna een pannenkoek om de verloren gegane calorieën (ruimschoots) terug te winnen. De opzet is dat van een cafetaria, maar het was er gezellig druk. De bediening verliep zeer vlot ondanks dat de zaak volgeboekt was.

3 februari 2018 beoordeeld

Gezellig buitenterras met springkasteel
Lekker bereide maaltijden
Kleine maar Fijne bazin / Kokkin
Altijd goedlachse bediening
Kinderen meer dan welkom
Hier ga ja naar huis met veel voldoening voor kleine prijs
TOPPIE doe zo voort

8 november 2017 beoordeeld

Lang wachten op drankjes, eten opnieuw moeten vragen en de toog stond helemaal vol met lege glazen en schotels. Echt slordig, dit kan stukken beter en zou zeker een aangename stopplaats zijn.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in deze verzorgde brasserie.
We hadden gekozen voor de croque lange max.
Het is een gewone croque met honing en brie kaas.
Nadien hebben we het museum bezocht.

15 oktober 2017 beoordeeld

Het eten was Zeer smakelijk , goede prijs - kwaliteit verhouding en de bediening was zeer prettig, vlot, geduldig en vrolijk.

Reizigers die Cafetaria De Lange Max bekeken, bekeken ook

Torhout, West-Vlaanderen
Gistel, West-Vlaanderen

In Cafetaria De Lange Max geweest? Deel je ervaringen!