“Lekkere afhaal!”

De Hertog Van Arenberg
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Restaurants in Koekelare
Keukens: Belgisch
14 februari 2021 beoordeeld

Gezien de omstandigheden haalden we onze maaltijd hier af: kaaskroketten, steak met frietjes en chocolademousse. Aangezien het toch wel een tiental minuten rijden was, vreesden we voor een kleffe boel eens aangekomen. Dat was absoluut niet het geval! De kroketjes waren dubbel gepaneerd en nog heerlijk krokant, de frietjes waren niet wak geworden (en heel lekker gekruid trouwens!) en de steak was perfect saignant gebakken. Ook het slaatje was lekker vers en knapperig. Hoedje af en in deze bizarre omstandigheden!

Datum van bezoek: februari 2021

18 juni 2020 beoordeeld

Met Vadertjesdag en voor de eerste keer na de lockdown ingevolge het coronavirus, gaan eten in De Hertog van Arenberg. Twee personen aan tong twee anderen scampi's. De social distancing in het restaurant als op het terras werden meer dan gerespecteerd en de obers kwamen opnemen en bedienen met mondmasker aan. Mijn dochter en mezelf aten vistong met tartaar, klaargemaakt met echte boter en met frietjes en sla. En eerlijk, het waren twee grote tongen die we opgediend kregen met zelfgemaakte frietjes. Heel lekker. De andere tafelgenoten kozen voor 12 scampi's Hertog van Arenberg en ook dit was heel lekker. Als dessert nam ik een sabayon met ijs en fruit en als afsluiter een lekkere koffie.

Datum van bezoek: juni 2020
18 februari 2020 beoordeeld

Al meerdere malen geweest en steeds zeer lekker, mooi gepresenteerd, vriendelijke bediening, noem maar op.
Een aanrader in de regio!

Datum van bezoek: januari 2020
14 januari 2020 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Hapje bij het aperitief. Regelmatig vragen als alles naar wens is... Prima prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: januari 2020
16 november 2019 beoordeeld

Een vriendelijke verwelkoming zeer ruime keuze en vriendelijke bediening en was verrast van de prijs prijs/kwaliteit aan te raden voor iedereen

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die De Hertog Van Arenberg bekeken, bekeken ook

Koekelare, West-Vlaanderen

In De Hertog Van Arenberg geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.